Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå fått prøver på glominerals og fant hele 3 farger som passer meg. Natural medium til vinter. natural dark og beige dark til sommer. Har prøvd både pressed og loose, men vet ikke hvilken av dem jeg skal velge. Er den ene typen mørkere? Sitter loose bedre enn pressed? Er en av dem bedre på sommeren i varmen? Jeg vil ha noe som ser naturlig ut både sommer som vinter, samtidig som det sitter lenge. Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare prøvd det pressede og må si jeg er veldig fornøyd. Det sitter godt og ser naturlig ut, sommer som vinter. Fargene skal visst være litt ulike i de to variantene.

Jeg tror ikke det er forskjell på hvordan det sitter.

Skrevet
Jeg har bare prøvd det pressede og må si jeg er veldig fornøyd. Det sitter godt og ser naturlig ut, sommer som vinter. Fargene skal visst være litt ulike i de to variantene.

Jeg tror ikke det er forskjell på hvordan det sitter.

Hvordan og med hva påfører du det pressede pudderet?

Skrevet

Når det gjelder mineralfounation sånn generelt, så skal de pressede typene være bedre for fet hud, og de løse for tørr hud. Min erfaring er at presset pudder gir en mattere finish, og sitter lenger (har kombinert/fet hud).

Gjest Lacuna
Skrevet

Jeg er enig med Snoops. Hos Glo er det pressede mattere, men litt mindre dekkende, mens det løse har litt mer glans i seg. Jeg har tørr hud (til tider knusktørr), og da kan jeg knapt bruke det pressede. Jeg påfører det pressede enten med en flattop-børste eller med den medfølgende svampen.

Skrevet

Jeg også bruker flattop til påføring. Det fungerer veldig fint. jeg hadde en fet hudtype da jeg begynte å bruke Glo, men har en normal til tørr hudtype nå. Allikevel kan jeg bruke det pressede nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...