Gå til innhold

Cabin Crew hos Norwegian

Anbefalte innlegg

Gjest Flyvertinnen?
Skrevet

Hei!

Er det noen her som har vært på intervju og evn kurs hos Norwegian for å bli cabin crew?

Har nå fått avtalt intervju, men aner ikke hva som venter meg, og håper at noen kan fortelle litt om det.

Foregår intervjuet på engelsk?

Er det et gruppeintervju?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg regner med at du nå har vært på intervju hos norwegian? jeg har også blitt innkalt til intervju nå i neste uke, hadde vært kjempe flott om du kunne fortelle meg litt om hva jeg har i vente!?

Gjest Flyvertinnen :)
Skrevet

Hei.

Ja, jeg var på intervju denne uken, og nå har jeg fått kursplass den 13 mai :D

4 stykker som intervjuet meg, selve intervjuet tok ca 30 min.

Endel av intervjuet foregår på engelsk.

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg har også søkt, ganske nylig. håper på å få intervju ihvertfall. Fikk du intrykk av at de var veldig kresne til hvem de tok inn?

Ikke at jeg ikke har trua på meg selv altså :P

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei,

dere som har begynt i Norwegian. kan dere være så greie å fortelle hvordan det er å jobbe som flyvertinner i Norwegian?

får man bestemme selv når det gjelder base, rute, arbeidstider?

tjener man bra? hvor mye tjener man egentlig?

får man billige flybilletter både innenlands og utenlands?

på forhånd takk. :)

Skrevet
Hei,

dere som har begynt i Norwegian. kan dere være så greie å fortelle hvordan det er å jobbe som flyvertinner i Norwegian?

får man bestemme selv når det gjelder base, rute, arbeidstider?

tjener man bra? hvor mye tjener man egentlig?

får man billige flybilletter både innenlands og utenlands?

på forhånd takk. :)

bestemme arbtid? Du må nok finne deg i at arb.giver bestemmer det. de beste ruter er forbeholdt de som har lengst ansinitet. ja, du får reise billig,men du må være fast ansatt. lønnen er noe bedre enn om du skulle ha jobbet i kafe på landjorden.

Skrevet
bestemme arbtid? Du må nok finne deg i at arb.giver bestemmer det. de beste ruter er forbeholdt de som har lengst ansinitet. ja, du får reise billig,men du må være fast ansatt. lønnen er noe bedre enn om du skulle ha jobbet i kafe på landjorden.

Jeg vet jo det at det er arb.giver som bestemmer det meste, men det jeg mente var om man kan velge selv om man vil fly longhaul eller shorthaul i Norwegian.(da tenkte jeg på arbeidstiden da. for flyr man longhaul er man som oftest lengre borte enn når man flyr shorthaul. man har kortere dager kan man si når man flyr shorthaul. det samme når man flyr frem og tilbake ruter, da får man kommet hjem på ettermiddagen/kvelden. har ei vennine som jobber i et annet flyselskap. hun fikk velge å jobbe på frem og tilbake ruter, pga hun har to barn. og innenlands flybilletter er billigere for hun enn utenlands pga hun jobber på innenlandsrute.

derfor lurte jeg på om de kjører det samme opplegg i Norwegian eller ikke. det hadde vært fint å fått vite det før jeg søker.

Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg har også vært på intervju hos Norwegian og intervjuet foregikk delvis på engelsk. Jeg synes de virker veldig kravstore når det gjelder hvem som går videre til kurs og ikke.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Therese_*
Skrevet

Hvor finner jeg søknad til norwegian? vil søke som cabin crew:D

• 5 uker senere...
Skrevet

Ja var på intervju hos dem oxo.

Jeg så alle med militær utdannelse, og fengselsbetjenter gikk videre, ble sjokkert. Samt en del som ville tilbake til basen i europa som har vært i abu Dabi i noen år osv...

Og alle på ca 20 år , ikke ett menneske over 24...huff, jeg har blitt skuffet ja...

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Hei:)! Skal på intervju hos Norwegian snart... Jeg lurte på om noen kunne gi meg noen råd, hva spørsmålene innebærer osv?.. Ville vært til stor hjelp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...