Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
Skrevet

Av ren kjedsomhet og nysgjerrighet spør jeg dere: Hvilken sang er du flau over å like? Gikk nemlig selv til jobb i dag og lyttet til Ricky Martin med "She's all I ever had" på ipoden og tenkte at noe så pinlig! Men den er faktisk veldig romantisk! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den aller, aller pinligste sangen jeg har på iPoden, er utvilsomt "En glad calypso om våren". Fysjameg. Til mitt forsvar kan jeg ikke si at jeg liker den, egentlig, det er mer snakk om barndomsminner.

Derimot ble jeg litt flau over meg selv da jeg satt i bilen her om dagen, og til min skrekk sang med på hele "Patience" (av ett eller annet boyband), og koste meg med det... :rodme:

Skrevet

Jeg liker "I will come to you" av Hanson.. Ja.. de tre "søte" guttene.. Og til vanlig hører jeg stort sett på metall.

Gjest skorpio
Skrevet

Hahaha, så bra! Jeg vil nesten påstå at Hanson er verre enn Ricky Martin :fnise: Eller?

Skrevet

Mummitroll-sangene....synes de er så fengende og lette å synge på...hehe

Skrevet

Vel, jeg nynner ofte på "en engel skinner i natt" eller hva den nå heter (julesang)... Er ikke akkurat u-pinlig det heller ;)

Skrevet

Alle sangene til Backstreet Boys og Westlife (er 45 år!)... Huff...

Skrevet

Jeg liker fortsatt The Kelly Family :sjenert:

Skrevet

..and we have a winner! Sorry, men dette er vel noe av det verste jeg kan tenke meg. Creepy folk er de også! :fnise:

Min pinlige sang må være "Say you'll be there" med Spice girls...den er kjempefengende... :sjenert:

Skrevet
..and we have a winner! Sorry, men dette er vel noe av det verste jeg kan tenke meg. Creepy folk er de også! :fnise:

I know!Det er en mørk hemmelighet jeg ikke bekjenner for mine venner :skratte:

Skrevet (endret)

Noen Webber musikaler (dvs Phantom of the Opera, Jesus Christ Superstar og en del andre også) - dvs jeg kan grine da jeg hører 'Music of the Night' eller 'Wishing You Were Somehow Here Again'

Også noen sanger fra West Side Story, det er a ikke Webber, men Maria-sangen kan få meg til å være litt tårevåt også.. :ler:

Også - den nye Rihanna-sangen.. 'Don't Stop the Music' eller noe? Forbanna fengende...

ja da, det er mange relativt teite ting jeg kan like.

Endret av mrs_bond
Skrevet

:ler:

Hadde tenkt å komme med et par sanger selv, men fant ut at sangene ikke kvalifiserer til å bli flau over likevel!

;)

Skrevet

Åh, gud, hvor skal jeg begynne? :ler: Jeg har lasta ned alle sanger jeg har på pc'en - og alle er ikke like bra for å si det sånn. :sjenert: Det er alt fra pizza Grandiosa-sangen til Spice Girls, Hanson, barnesanger og diverse andre boyband-sanger, inkludert Backstreet Boys, Boyzone, Hanson og N'Sync. Tror jammen meg jeg har The Kelly Family på den ett sted også. :rodme:

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet
Noen Webber musikaler (dvs Phantom of the Opera, Jesus Christ Superstar og en del andre også) - dvs jeg kan grine da jeg hører 'Music of the Night' eller 'Wishing You Were Somehow Here Again'

Også noen sanger fra West Side Story, det er a ikke Webber, men Maria-sangen kan få meg til å være litt tårevåt også.. :ler:

Også - den nye Rihanna-sangen.. 'Don't Stop the Music' eller noe? Forbanna fengende...

ey, det er da ikke pinlig å like webber-musikaler? Jeg hører på dem både titt og ofte uten å skjemst et grann.

Jeg må dog innrømme at jeg smughørte på "all i want for christmas is you" av maria carey i julen..

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg har en top-40 cd som jeg FIKK da jeg bodde i England, 1998/99 hits, tenker jeg.

Hører på når jeg vasker hus, eller danser med niesa mi...

Dr. Jones, Aqua

Last thing on my mind, Steps

Viva forever, SpiceGirls

Til orientering så rødmer jeg når jeg skriver dette...

Gjest skorpio
Skrevet

Jeg vil også få nevne at jeg tok meg selv i å nynne med på "Mama" av Spice Girls her forleden dag da den gikk på radio. :fnise: Selv om det er pinlig, skal jeg ikke si at jeg ikke syns den er fin, for det gjør jeg! :ler:

Skrevet

Jeg venter enda på at noen står frem og sier at de hører på dansebandmusikk!

:sjarmor:

Skrevet

Er også veldig glad i musikaler... :fnise:

Gjest skorpio
Skrevet
Jeg venter enda på at noen står frem og sier at de hører på dansebandmusikk!

:sjarmor:

Gjør du det kanskje?? :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...