Amber Skrevet 10. mai 2003 #1 Skrevet 10. mai 2003 Jeg er så uheldig at jeg har øyevipper som nesten bøyer seg nedover, slik at jeg på bruke tang hver dag for å få de til å bøye seg den rette veien; nemlig oppover. Men vippene er så slitte og tynne, og jeg har hørt at dette er pga. tangen. Jeg er avhengig av den! Jeg har prøvd all slags mascara, tom. Lancomes som sier den er laget for å bøye vippene oppover. Dette er bare juks, den er akkurat likedan som alle andre mascaraer fra Lancome. I tillegg så uansett hvor mye jeg klarer å bøye de, detter de sånn halvveis ned etter en halv dag. Hva kan jeg gjøre? Er det stor kvalitetsforskjell på forskjellige tenger?
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #2 Skrevet 10. mai 2003 Noen har skrevet her tidligere at det er mulig å ta permanent bøying av øyevippene. Jeg vet ikke noe om det, men kanskje noen andre gjør!?! Eller kanskje du kan høre med en salong...
starie Skrevet 10. mai 2003 #3 Skrevet 10. mai 2003 Det går an å ta vippe-permanent, men det er dyrt og varer bare noen uker. Ring litt rundt til hudpleiesalonger og forhør deg om priser.
Tusseline Skrevet 12. mai 2003 #4 Skrevet 12. mai 2003 Permanent bøyning sliter uhorvelig mye på øyevippene! Jeg anbefaler deg å kutte ut vippetangen, jeg. Den sliter også på vippene, og gjør at du får en "nedover- bøy" når du ikke bruker tangen. Nesten alle vipper har et snev av naturlig bøyning, og de finner raskt tilbake til seg selv når du lar dem vokse og utvikle seg på den naturlige måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå