Gå til innhold

Å ta med lille gutt på konsert den dagen han er gammel nok

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne24
Skrevet

Hei!

Hva syns dere om at jeg tar med lille gutt når han blir eldre på konserter?

jeg digger motley crue, tool og lignende! elsker konserter

har en nyfødt nå, men om når han er rundt 3 år kanskje tenkte jeg å ta han med på konserter.

han skal ha på øreklokker så klart.

hva syns dere om sånt? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mayamor
Skrevet

Ville skaffet meg barnevakt for egen og barnets del. Kos deg på konsert.

Skrevet
Hei!

Hva syns dere om at jeg tar med lille gutt når han blir eldre på konserter?

jeg digger motley crue, tool og lignende! elsker konserter

har en nyfødt nå, men om når han er rundt 3 år kanskje tenkte jeg å ta han med på konserter.

han skal ha på øreklokker så klart.

hva syns dere om sånt? :)

Hvorfor vil du ha med en 3-åring på Motley Crue kosert...? Hvilke glede har 3-åringen av det?? :forvirret:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Skaff deg barnevakt. En 3-åring er ikke gammel nok til å gå på roskekonsert.

Skrevet

Lurer også på hva poenget er med å ha med en 3-åring på konsert. Skaff deg barnevakt istedet du! ;)

Skrevet

Det er ikke noe galt i det, men han vil jo ikke få noe særlig ut av det.

Skrevet

Tror ikke det er særlig gøy for andre som er på konsert å ha en dritlei og vrælende 3-åring på siden av seg når de vil nyte musikken..

Gjest Gjest_Melon_*
Skrevet
Tror ikke det er særlig gøy for andre som er på konsert å ha en dritlei og vrælende 3-åring på siden av seg når de vil nyte musikken..

Jeg tror ikke du har vært på rockekonsert hvis du tror et menneske klarer å bli hørt mens bandet spiller ;)

Gjest Gjestings
Skrevet

Ungen kommer til å kjede huet av seg. Og på en konsert syns jeg du burde gjøre helt andre ting enn å passe på en liten unge.

Hvorfor vil du egentlig ha han med?

Jeg mener, når han blir stor og vil gå på konsert så kan jeg love deg at han ikke vil ha _deg_ med ;)

Skrevet

Det er slike ting barnevakter er til for:)

Skrevet (endret)

Jupp, ta han heller med på konserter med litt færre folk, eventuelt festival. Musikktypen tror jeg at en 3-åring godt kan like å høre på, jeg var med min da 1 år gamle gutt, på en lokal støttekonsert, der det blant annet var tyngre metal, det jeg fant ut da, var at headbanging må være en naturlig form for "dans" til denne typen musikk, gutten på 1 år og 2 måneder begynte altså å headbange hver gang det ble et metalinnslag. Litt kult å se på, da! :)

(Dette var en konsert der publikummet var mellom ca 8 mnd og 90 og de solgte kaffe og mat i pausen, samt under konserten)

Endret av absinthia
Skrevet

At du tar han med når han er gammel nok, det synes jeg høres kjempefint ut. Men det er ikke når han er tre år...

Skrevet

Ville heller begynt med å ta han med på festivaler, ja. En hel lang kveld i Spektrum kan jeg se for meg blir kjedelig for en tre-åring. ;) Men jeg kjenner flere rocke-bebbier som debuterte på Øya eller Quarten før de var året. Med jeans-jakke og øreklokker for småbarn. Storkoste seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...