Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trist jente
Skrevet

Jeg ryddet i innboksen, og da kom det opp mange gamle mail jeg trodde jeg hadde slettet... fra eksen.

Vi hadde så mange kjekke mailer, så mange gøye planer, så god tone oss i mellom... Livet sang..

Hvordan kunne hans kjærlighet bare dø sånn plutselig, etter å ha samlet minner i to års sammen, etter å ha vært hverandres beste venner. Han var min store kjærlighet!!

Ble sittende og lese mail etter mail, og nå sitter jeg med tårer i øynene!

har bestemt meg for å aldri kontakte han mere.. Men nå var det likefør.

men hjelper vel dårlig med en sentimental melding fra en eks, når han har dumptet meg. Men faen, så vondt det er!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Det er lov å være lei seg i en slik situasjon og omveltning i livet ditt.. Jeg har vært der selv og jeg vet hvor fryktelig vondt det er.. Man føler seg forlatt, ensom og man hater tanken på at han klarer å gå videre i livet og ikke du...

Men tro meg, tiden leger faktisk sår, så dette kommer du nok ut av sterkere enn før og du lærer en masse om deg selv og hva du ønsker ved din neste kjæreste.

Det du skal tenke på er de gode minnene og den gode tiden dere hadde sammen, ikke vær bitter og sint, men takk han for den tiden dere var sammen og ta det med deg som et avsluttet kapittel i livet ditt.

Jeg vet at det er vondt å finne gamle mailer, brev, bilder o.l, men det jeg gjorde var å legge alt i en boks i kjelleren, så blir det sikkert hyggelige minner til senere i livet. Det er også godt for hodet ditt, for da avslutter du det som har vært og legger det bort.

Jeg har fortsatt problemer med å stole på gutter og tenker alltid på at han har det så bra og har funnet andre etter meg.. Men for meg er det godt å tenke på at jeg faktisk har opplevd kjærligheten en gang i livet og alt det førte meg seg og så ser jeg nå fremover og gleder meg til neste gang jeg skal få oppleve det å forelske seg og elske noen! Nå er det vår og sommeren er rett rundt hjørnet, rett deg opp i ryggen og gå ut og se hvor mange søte gutter det finnes, kos deg med venner, gå og ta en utepils på lørdag og nyt livet- rett og slett!

Håper at du klarer å se litt mer positivt på livet og fremtiden og at du smiler og stråler som bare vi fengende, flotte, single frøknene kan nå på våren

Skrevet

Det er visst bare vondt å være menneske innimellom!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...