Gå til innhold

Ikke en jævla ting!!

Anbefalte innlegg

Gjest Emila
Skrevet

Jeg har et stort problem.... :o

Jeg kan ha en tjue centimeters agurk opp i dåsa uten å kjenne en jævla ting fra eller til, hva er galt med meg!?

stimuli av clitoris merker jeg nesten ikke en gang, hvertfall ikke noen deilig følse!

Dette begynner virkelig å bryte meg ned nå. Hva skal jeg gjøre?

:cry: :cry: :cry:

:grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får gå til legen å sjekke om du har noen nerveskader. Høres rart ut at du er så "følelsesløs" Ellers er vel ikke agurk det kuleste du kan dytte inn????????????????

Gjest Anonymous
Skrevet

legen? no way :roll:

og det med agurk var vel ikke så veldig realistisk, men du skjønte tegninga

Gjest Anonymous
Skrevet

Et obligatorisk element som MÅ være tilstede for at man skal kunne få gode og sterke følelser på/omlring kjønnsorganet: KÅTHET! Er du ikke kåt vil du ikke kjenne stort da, hverken positivt eller negativt - da blir det, som du sier, dødt. Går ikke å tvinge frem disse følelsene. Vent til du kjenner kåtheten og begjæret brenne i hver fiber i kroppen, DA skal du kjenne på følelser i "dåsa" da!!

Fortvilende mange jenter som lurer på hvordan de skal nyte sex og f.eks. få orgasme når de ikke har tenkt på det viktigste, nemlig lysten...Den kan ingen andre enn du selv ordne (vel, hjelp kan man alltids få...).

Gjest Kinga
Skrevet

Og du er sikker på du har funnet riktige personen til hjelpe deg å fylle dåsa med?

Jeg mener: Din største erogene sone sitter mellom ørene. Det er mer enn bare fyllmasse mellom bena og gnikking på klitten som skal til...

Vibeke

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er mer enn bare fyllmasse mellom bena og gnikking på klitten som skal til...

Pokker! :ler:

Skrevet

Holder Trøffærn unna senga mi om det er alt han har og fare med..... :ler::ler::ler:

Skrevet

Prøv igjen, trøffel. Øvelse gjør mester! :ler:

Skrevet

altfor få menn har forstått det du sier vibeke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...