Gjest WO:O:W Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Har blitt tilbudt jobb i utlandet; ene stillingen er hos IBM der jeg skal jobbe med salgskanalen til Lotus i Australia eller tilsvarende jobb hos MS?? Whattayasay, people?? Hvilken arbeidsgiver ville dere jobbet for, og hvorfor?? Føler vel for øyeblikket at jeg lander på MS, både fordi jeg synes det er en sikrere arbeidsgiver og det i mine øyne ser ut til at Lotus mister fotfeste de fleste steder....begge arbeidsgivere ser selvsagt på seg selv og sine produkter som vinnere, så jeg spør dere O' så koke hoder; hvem anbefaler dere oppstart hos - og hvorfor?? Australia blir det okke som!!
Kamikatze Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Kommer ikke det mest an på deg som mennesketype? Er du lat og usikker, velger du MS, fordi de er så store og har flere bein å stå på, slik at det gir bedre jobbsikkerhet, og man behøver bare være et tannhjul i maskineriet, fordi oppgaver blir gitt. BigBlue er litt sidrompa og gir vel størst vekstpotensiale for medarbeidere med driv og eget initiativ, som er i stand til å videreutvikle foretaket fra det utgangspunktet man gis ved ansettelse. Men jeg tror det finns helt andre fora enn KG hvor du har større mulighet til å treffe folk med den bakgrunnen du etterlyser. Hils Krokodilledundi fra oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå