lille_lam Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 (endret) Hei, Vet dere om noen svømmehaller i Oslo hvor det arrangeres svømming for bare kvinner og barn? Endret 17. april 2008 av lille_lam
Gjest Mayamor Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Vet ikke om noe, men kan jeg spørre hvorfor?
Susan Sto Helit Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Tror det finnes noe sånt i de bydelene der det er stor andel av innvandrere, ja.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Om det er for både kvinner OG barn vet jeg ikke, men noen av de kommunale badene i Oslo har et par timer noen ganger i uka bare for kvinner. Dette gjelder vel badene i områder med stor andel muslimer fordi de ikke kan bade sammen med menn. Vet de har det på Holmlia bad bl.a. Sjekk nettsiden til Oslobadene, all info ligger der.
lille_lam Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 Vet ikke om noe, men kan jeg spørre hvorfor? Jo, fordi jeg er glad i å svømme og vil gjerne ta med datteren min. Jeg prøver å finne aktiviteter som kan være morsomme for både henne og meg.. Også slapper jeg av mye bedre når det ikke er mannfolk til stede.. Kan jeg spørre hvorfor du lurte på det?
Susan Sto Helit Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Jo, fordi jeg er glad i å svømme og vil gjerne ta med datteren min. Jeg prøver å finne aktiviteter som kan være morsomme for både henne og meg.. Også slapper jeg av mye bedre når det ikke er mannfolk til stede.. Kan jeg spørre hvorfor du lurte på det? Hva med å gå på babysvømming? Ta et kurs på dagtid, så har ikke pappaene tid til å være med.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Håper det ikke finnes noe sånt, for det ville vært utrolig diskriminerende. Man kan ikke bruke skattepenger til å finansiere et tilbud som halve befolkningen blir stengt ute fra. Det skulle tatt seg ut om det var vi kvinner som ble stengt ut...
Gjest Mayamor Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Det var ikke frekt ment, jeg bare lurte da mange er ukomfortable, men da gjerne med sine medsøstre også som tross alt ser en naken i dusjen før badedrakten er på. Håper du finner noe som passer for deg og jenten din.
Gjest Elfrida Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 De har i hvert fall hatt dette på Furuset bad tidligere. Du kan jo ringe dit og spørre.
lille_lam Skrevet 17. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2008 (endret) Det var ikke frekt ment, jeg bare lurte da mange er ukomfortable, men da gjerne med sine medsøstre også som tross alt ser en naken i dusjen før badedrakten er på. Håper du finner noe som passer for deg og jenten din. Jeg er det også men har ikke noe valg, kan ikke ta med meg dusjforhenget hjemmeifra dessverre Men takk, jeg skal sjekke litt rundt. Endret 17. april 2008 av lille_lam
Pasha Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Er mange svømmehaller som har en kvinnekveld og en mannekveld vet jeg... men der er ikke små barn velkommene.
California Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 (endret) Vestkantbadet har åpent kun for kvinner tirsdager 13.30-19.30, men jeg vet ikke om barn kan/ikke kan være med. Du kan jo ringe og høre. Holmlia bad har også kvinnesvømming. Romsås bad har ikke ren kvinnesvømming, men de har varmere vann på lørdager som er veldig deilig! Jeg syns normal temp i basseng (27g) er litt kaldt, mens på Romsås er det ca. 30 grader på lørdager. Romsås bad Vestkantbadet Holmlia bad Endret 17. april 2008 av California
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå