Gå til innhold

Ronking!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eh... beklager å måtte skuffe dere men kebabsædsaus er en klassisk vandrehistorie...

Farken; Ivanka!!! Trengte du å ødelegge dette?

Dette som var en sånn herlig "skrekk-fryd" opplevelse!!!

Sikker på at det ikke er sant, da???

:hoho:

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentegjest

Jeg kunne bannet på at jeg leste det om "for høyt nivå" i dagbladet el. i en slags "sjokkerende tall fra rapport" eller noe sånn... Men kan jo være det også stammer fra bare tull.

Uansett er det kanskje ikke vits å gamble med..? Og når jeg først har hørt dette, må jeg jo bare innrømme at det uansett om det er sant eller ikke, ikke akkurat FRISTER med kebab... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny risikosport:

Bestille kebab, uten og tenke på sæd-dressing...... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat slettet. Hege

At innlegget var tåpelig er en ting - men å kalle ham en syk syk mann, og be ham oppsøke hjelp syns jeg er virkelig fjærnt å si. Er du klar over hva du sier?? Ikke kall folk syke da??? Si at innlegget var sykt eller tåpelig eller perverst eller hva du vil - men vær nå så snill å vis deg litt større enn å kalle folk syke og be dem oppsøke hjelp. Er du klar over hva det kan gjøre med et menneske hvis han/hun virkelig har problemer, er ensom, deprimert... eller?

tenk deg litt om da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med sperm i kebabsausen er ikke kødd! Jeg leste det med mine egne øyne på tekst-tv for ca 3 år siden .Da hadde næringsmiddeltilsynet letet etter for stort bakterienivå, men fant i stedet 7 forskjellige typer sæd i sausen til en av kebabsjappene i Oslo! Stedet ble selvfølgelig stengt på flekken.. Tro hva dere vil, men det er helt sant. Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde pikk, da skulle jeg tvangsspruta dem ned i halsen hele gjengen! :evil: :briller:

(Vet jeg var fryktelig ekkel akkurat nå, men jeg blir så forbanna og kvalm av at noe slikt går ann!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med sperm i kebabsausen er ikke kødd! Jeg leste det med mine egne øyne på tekst-tv for ca 3 år siden .Da hadde næringsmiddeltilsynet letet etter for stort bakterienivå' date= men fant i stedet 7 forskjellige typer sæd i sausen til en av kebabsjappene i Oslo! Stedet ble selvfølgelig stengt på flekken.. Tro hva dere vil, men det er helt sant. Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde pi##, da skulle jeg tvangsspruta dem ned i halsen hele gjengen! :evil: :briller:

(Vet jeg var fryktelig ekkel akkurat nå, men jeg blir så forbanna og kvalm av at noe slikt går ann!)

Hadde du vært gutt.... tro meg... du ville IKKE tvangsspruta dem i halsen i det hele tatt.... *grøss*..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous

Spiste en kebab til middag i dag, må si at det var med blandede følelser. Men den gikk da ned, med eller uten "the secret sauce"

Må kanskje vurdere annen fast food heretter............. :-?

NS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
eh... beklager å måtte skuffe dere men kebabsædsaus er en klassisk vandrehistorie...

Endelig noen som sa det jeg hadde tenkt til å si.

Har spist min andel av kebab, og aldri sett at de har ulike sauser.

Følger nøye med på næringstilsynskontroller, og aldri lest noe om sæd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Se hva jeg fant på www.xxxxxxxxxx!! :o

Link slettet. Hege

Jeg kom til å tenke på denne tråden da jeg så det, og ville legge en link til bildet så Gjest ikke skal føle seg så pervo allikevel. Eller er det kanskje Gjest det er bilde av? :ler:

Gjest: Mener ikke å le av deg, asså. For meg må du bare ronke på brødskiver og sånn. Egentlig er det litt søtt.

Klem,

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gudbedre*

*gudbedre*

Nelle...du er ikke helt god. Kompliment!!!*lære no'nytt hver dag på KG*

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o

xxxxxxxxxxxxx

Maiken

:o :o :o :o

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

:o :o :o :o :o :o :o

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Linker slettet. Hege

Nei....nå vil jeg snart slutte å røyke, og starte et nytt og bedre liv!!!! Oppriktig talt!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Måtte se enda en gang!!!

Maiken (ikke steng - ikke steng - skal prøve å ikke spore av mer. Ler meg ihjel!!)

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Et av bildene på fotm minnet meg om en Limerick:

There was a young man from Nantucket

Whose cock was so long he could suck it

And he said with a grin

As he wiped off his chin

"If my ear were a cunt I would fuck it"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...