Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #1 Skrevet 10. mai 2003 Hei alle sammen! Jeg er en gubbe i 30 åra som føler meg litt merkelig...!!! Jeg har i alle år hatt ett rart forhold til ronking, synes jeg selv da. Jeg liker å ronke på litt forskjellige måter og ting. Blant annet liker jeg å ronke på brødskiver for deretter å spise den. Jeg liker også å ronke på andre slags matvarer....og i drikke!!! For eksempel liker jeg å ronke i ett glass brus og drikke det etterpå. Føler meg egentlig litt rar på grunn av dette. Og det som er det værste er at jeg har ei samboer som ikke vet om dette. Er redd for at hun skal gjøre det slutt hvis hun får vite det. Er jeg pervo...hva skal jeg gjøre??? Hilsen ronker`n!!!
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #3 Skrevet 10. mai 2003 Så morsom du er..Merkelig at det er en gjest som skriver dette da gitt..
Gjest Kinga Skrevet 10. mai 2003 #4 Skrevet 10. mai 2003 Sæd er ihvertfall veldig energirikt og fullt av gode næringsstoffer! :enig_animasjon: Vibeke
bluesky Skrevet 10. mai 2003 #6 Skrevet 10. mai 2003 Så lenge du sjøl eter og drikker det du ronker på så ronk og et i veg du, men utsetter du andre for det så er det jævli kvalmt og over streken.
Gjest Kinga Skrevet 10. mai 2003 #7 Skrevet 10. mai 2003 derfor du ser så pigg ut Vibeke? ...tar den bar, jeg Vibeke
Nelle Skrevet 11. mai 2003 #8 Skrevet 11. mai 2003 En jeg kjenner fortalte at noen som jobber i Kebabsjapper i Oslo har en saus for hvite og en for alle andre. Sausen de serverer de hvite har de ronka i!! :o UÆHHH!!!! Er dette virkelig sant? Er veldig enig med Vibeke at sæd er veldig næringsfullt -er vel ikke for ingenting jeg ser så ung og nydelig ut? Men: Jeg vil helst velge selv når og hvor jeg inntar sæd, og ikke minst hvem sin sæd det skal være! Innlegget til gjest må vel være kødd, eller? Nelle
Frk Doodad Skrevet 11. mai 2003 #9 Skrevet 11. mai 2003 En jeg kjenner fortalte at noen som jobber i Kebabsjapper i Oslo har en saus for hvite og en for alle andre. Sausen de serverer de hvite har de ronka i!! :o Nelle Ok, da hadde jeg spist min siste kebab ja......
gutt_1982 Skrevet 11. mai 2003 #11 Skrevet 11. mai 2003 hvis ikke dette innlegget er en kødd vet jeg ikke hva jeg skal si.... :o :o
Gjest Kinga Skrevet 11. mai 2003 #12 Skrevet 11. mai 2003 Shot for damer: 1 sitronskive Litt salt 1 p i k k Sitronskiven tres ned over det mannlige lem. Strø salt på. Slikk i deg alt saltet helt ned til sitronskiven, og shot'en kommer av seg selv. Bånnski! Vibeke
Gjest jentegjest Skrevet 11. mai 2003 #13 Skrevet 11. mai 2003 Jeg leste faktisk om en kontroll utført av næringsmiddeltilsynet eller noe sånt hygiene-tilsyn i fjor hvor endel kebabsjapper i Oslo ble stengt pga. for høyt sædnivå i sausen. Da bare lurer jeg på: HVA ER AKSEPTABELT NIVÅ????? Jeg kommer aldri,aldri mer til å spise kebab etter at jeg leste dette. En ting er sæd i en seksuell sammenheng hvor du er klar over hva som skjer og kan avgjøre selv, men ikke i MATEN og hvertfall ikke når det er han svette fyren i bua som har levert uten at du vet noe!!! ÆÆÆÆÆSSSSSSjjjjjjjj...
Nelle Skrevet 11. mai 2003 #14 Skrevet 11. mai 2003 Så det var altså sant. Fy faen!!!! UÆHHH!!!!!! Forøvrig enig med jentegjest: "For høyt sædnivå..." For høyt!!!????? Nelle
lillen Skrevet 11. mai 2003 #15 Skrevet 11. mai 2003 Betyr det at man kan får seksuelt overførbare sykdommer med på kjøpet? Kvalmt++++++
MarianneE Skrevet 12. mai 2003 #16 Skrevet 12. mai 2003 Du Gjest....gjør akkurat hva du vi, men ikke be meg hjem til deg på lunsj......
Livets datter Skrevet 12. mai 2003 #17 Skrevet 12. mai 2003 Føler meg egentlig litt rar på grunn av dette. Kan ikke skjønne det? Er ikke dette noe alle menn gjør???
Gjest Lott@ Skrevet 12. mai 2003 #18 Skrevet 12. mai 2003 Neida, kjære lille gjest - du er slett ikke pervo Forøvrig så pleier jeg å pisse på bløtkakebunnen før pynting slik at den blir saftig og god, og eller så samler jeg opp litt av min samboers sæd etter hver runde - kjempefint som hårgele - spesielt for oss med langt hår som har "uvanen" med å tygge på hårtuppene.......... Angående Kebabhistorien............... det finnes et Stavangeruttrykk som heter: EI ME' ALT!!!!!!!!!! Gir det utsagnet en ny mening ja........ Fysjogfysjogfysj................. GET HELP!!!!!
Væren Skrevet 12. mai 2003 #19 Skrevet 12. mai 2003 Hmmm... Jeg regner meg selv som relativt fordomsfri og prøver å være åpen, men... Vel, hvis du bare sørger for "pålegg til egne skiver" så er det greit for meg. Men helt personlig: For meg høres det "litt" rart ut. Men hver sin lyst... For høyt sædnivå i kebabsausen? Jeg sier som de andre her: For høyt??? Litt for høyt, eller veldig mye for høyt? Fyttigrisen. :-? Nøyaktig hvor høyt bør sædnivået være for at det skal være passe? Uff.....
Gjest Donna Skrevet 13. mai 2003 #20 Skrevet 13. mai 2003 Og man bør jo spørre seg - skal det i det hele tatt være sæd i kebab??? for høyt ...passe .....hva har sæd der å gjøre ...nei fysjom :o :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå