Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en regning i posten igår og lurer litt hva dere mener om det.

Jeg abonnerte tidligere på et blad og sendte i mars en oppsigelse per mail. Først sist uke, over 4 uker etter jeg sendte henvendelsen fikk jeg bekreftelse på at oppsigelsen var mottatt, og samme dag fikk jeg et nytt blad i posten. Jeg tenkte ikke så mye over det før jeg igår fikk sluttregning hvor de tar seg betalt for det siste bladet jeg fikk. Jeg har riktignok fått bladet så det er vel bare rett og rimelig at jeg skal betale for det, men samtidig føler jeg at det ikke er mitt problem at de ikke klarer å besvare mail tidligere. Jeg sendte oppsigelsen en måned før bladet ble sendt ut, og det burde da være i tide for å få stoppet utsendelsen. Jeg ønsket ikke bladet og ønsker heller ikke å betale for det. Det er jo bare snakk om småpenger egentlig, men en prinsippsak. Hva hadde dere gjort? Betalt regningen eller sendt en klage og nektet å betale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prinsippsak!

Sendt en mail og henvist til tidligere sendt mail, samt nektet og betale.

Skrevet
Prinsippsak!

Sendt en mail og henvist til tidligere sendt mail, samt nektet og betale.

Ville nok valgt en slik løsning jeg også...

Skrevet

Enig med dem over. Det er -de- som har sendt deg en vare du ikke har bedt om. Det skal ikke være noe du må betale for.

Dette er faktisk ikke uvanlig, og jeg mistenker det for å være bevisst, for å lure kundene til å betale for noe ekstra. Nettopp fordi de regner med at så mange vegrer seg for å klage, siden det bare er "småpenger". Jeg har selv opplevd at det nærmest var "umulig" å melde meg ut av en bokklubb, de bare sendte og sendte ting.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

kunne det tilfeldigvis være boligpluss?

hadde store problemer med de i et halv år. vi ga oss ikke og vi fikk ordnet det til slutt. meget slett og dårlig kundebehandling. prøvde seg hele tiden, men jeg hadde tatt vare på alle mailer så daken var grei. knis. stå på krava. de kan ikke gjøre som de vil

Skrevet

Takk for svar og bekreftelse på at jeg ikke er helt på jordet. Spurte sambo men han mente jeg bare burde betale, men jeg blir litt irritert over slikt. Da har jeg sendt dem en mail, så får vi se om de svarer på den. Hvis ikke får jeg vel ta en telefon til dem.

Det var ikke boligpluss nei.

Gjest Raptuza
Skrevet

Allers er også trege. Fekk tilsend 3 blad etter oppsigelse. Måtte sei opp tre gongar før dei stoppa det. Eg trur dei forsøker seg. Sikkert ikkje alle so gidd å masa på stoppen, og då har jo bladet fått viljen sin....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...