Gå til innhold

Tannlege i drammen - regning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hm, da må jeg vist inn å rotfylle ja. Men problemet er at jeg har ikke så mye penger akkurat nå og tannlegen jeg normalt går til gir ikke regning.

Men er det noen tannleger i drammen som faktisk gjør det? Er ergelig å måtte gå så lenge å ha vondt bare fordi jeg har dårlig råd akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_olga_*
Skrevet

Anbefaler tannlege Babak i gågata,sentrum tannlegekontor. veldig flink og pleier ikke være "vanskelig" med noen ting.

Skrevet

Jeg får regning hos min tannlege i Drammen. Nå har jeg gått der i mange år og han kjenner meg og vet at jeg betaler. Tror det er kjernen hos de fleste. Min tannlege tar ikke engang inn nye pasienter uten at de er blitt anbefalt av noen eksisterende pasienter. Anbefaler deg rett og slett å ta en ringerunde.

Skrevet

Høres merkelig ut at du ikke kan få delt opp regningen i 2 eller 4 om du har vært kunde der i lang tid. Har du spurt de skikkelig og sagt at du har problemer med å ta hele regningen i en smell?

Skrevet

Jeg går på Bergstien tannlegesenter, der står det en lapp om at de ikke sender regning men jeg har flere ganger overhørt pasienter som har bedt om å få det likevel og da har se sagt at det er greit. Dessuten så betaler du jo ikke alt på en gang uansett, du trenger jo bare å betale etter hver behandling. Når det gjelder rotfylling så må du vel inn minst 3 ganger for selve rotfyllinga og reparasjonen etterpå, og så flere ganger hvis du må ha krone. Dette gjorde jeg i fjor (slapp krone da) og betalte vel litt over 2000 for hver gang jeg var inne hos rotfyllingsspesialisten.

• 3 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Tannlege Drammen, Hvitesmil er er altfor dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...