Gå til innhold

Betaler dere oppsett av hår/sminke for forlover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, var i grunnen det jeg lurte på :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler oppsett av hår for min forlover fordi jeg gjerne vil ha henne med til frisøren. Sminke order hun selv fordi hun er vant til å sminke seg og mest komfertabel med å ordne dette selv.

Frisøren skal ha 350 kr for dette. Da er det ikke snakk om så veldig avansert frisyre. Hun bruker litt tid på min forlover, mens jeg sitter og venter på at håret skal tørke f.eks. i tillegg til at en annen frisør hjelper til litt også.

Skrevet

Jeg betaler for min forlover. Synes det er en hyggelig gest.

Skrevet

Jepp betaler for sminke og oppsetting av hår. Kostar 895 kr. Og de teke ca en time og et kvarter. Tenkte det er ei fin forlovar gave :)

Hadde også tenkt å ta et fint bilde av oss og få ramme på det, det skal ho få etterpå ilag med takkekortet :)

Skrevet

Jeg gjorde det.

Tenkte det var hyggelig, en liten takk på en måte.

Skrevet

Jeg betaler frisør til henne ja, men som nevt over av noen andre får hun sminke seg selv siden hun er mest vant med det og vet selv hva hun liker :)

Jeg skal også sminke meg selv... Fordi jeg vet at på den salongen vi skal er de ikke überflinke på sminking og sminken de har er i helt forferdelige farger... Jeg har jobbet der så jeg vet det :fnise:

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal betale 1200 kr for sminke og håroppsett på min forlover:D

Gjest KateW
Skrevet

:overrasket:

Og der kom jeg på at jeg burde bestille frisørtime, skal være forlover. Kan vedde et ben og en arm på at bruden ikke spanderer, og at det ikke dukker opp noen forlovergave...

600 kr for å sette et bunadsbånd i håret... Syns det var skrekkelig dyrt, jeg. Sminker meg selv.

Gjør det jo i hovedsak for å stille opp for bruden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...