Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 I hvilket fylke ligger Lillestrøm ? Akershus
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 I hvilket fylke ligger Lillestrøm ? JA, DER VAR MANDAGENS FØRSTE BLONDE................
Gjest Wolfmoon Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 JA, DER VAR MANDAGENS FØRSTE BLONDE................ Fordi alle må absolutt vite hvilket fylke Lillestrøm ligger i?
Årets gjøk Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 JA, DER VAR MANDAGENS FØRSTE BLONDE................ Det er vel strengt tatt torsdag i dag. Jeg vet ikke hva som er verst. Å ikke vite i hvilket fylke Lillestrøm ligger, eller å ikke vite hvilken dag det er?
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Fordi alle må absolutt vite hvilket fylke Lillestrøm ligger i? Vet du, nå er ikke Lillestrøm en avkrok helt innerst i pølen... Såpass er Lillestrøm nevnt titt og ofte.....en sentral plass NÆR Oslo, så jeg blir overrasket når noen ikke klarer å plassere det på kartet. Mulig ts er en skoleelev, men vi har jo hørt om kunnskapen der i det siste....så man kan vel kansje ikke vente noe annet. Så Tv her om dagen, da er det elever som ikke klarer å plassere Oslo på kartet...uff...et sidespor.
Gjest Wolfmoon Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Lillestrøm er nå ikke verdens navle heller da, og at det ligger nær Oslo synes jeg i grunn er et dårlig argument for at man skal vite i hvilket fylke det ligger. Lillestrøm er muligens nevnt titt og ofte, men blir det ofte sagt i hvilket fylke det ligger?
Crash Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 (endret) Men det går jo an å søke det opp på kart.. Eller wikipedia, som ble det første treffet når jeg googlet Endret 17. april 2008 av Miros
Gjest Sisu Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Et drømmespørsmål å høre for en innbitt VIF-tilhenger... "Har du traktor og ljå holder du med LSK........osv"
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Og neste spørsmål blir vel:I hvilket fylke ligger akershus?hehehe
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Og neste spørsmål blir vel:I hvilket fylke ligger akershus?hehehe Nei, neste spørsmål blir: Hva følger etter kolon og spørsmålstegn i ny setning?
Gjest ts Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Jeg vet hvor det ligger på kartet , men jeg finner det ikke på finn.no , trodde det lå i akershus , men fant det ikke direkte under Akershus . Det ligger nemlig under Skedsmo på finn . Så jeg trodde kanskje at det lå i et eller annet ymse fylke . Å nei , Lillestrøm er ikke verdens navle med sine 13 000 innbyggere
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Jeg vet hvor det ligger på kartet , men jeg finner det ikke på finn.no , trodde det lå i akershus , men fant det ikke direkte under Akershus . Det ligger nemlig under Skedsmo på finn . Så jeg trodde kanskje at det lå i et eller annet ymse fylke . Å nei , Lillestrøm er ikke verdens navle med sine 13 000 innbyggere Nja, det er verdens navle på Romerike.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #14 Skrevet 20. april 2008 Jeg vet hvor det ligger på kartet , men jeg finner det ikke på finn.no , trodde det lå i akershus , men fant det ikke direkte under Akershus . Det ligger nemlig under Skedsmo på finn . Så jeg trodde kanskje at det lå i et eller annet ymse fylke . Å nei , Lillestrøm er ikke verdens navle med sine 13 000 innbyggere Det stemmer at Lillestrøm ligger i Skedsmo kommune... som igjen ligger i Akershus fylke... Verdens navle har det aldri vært.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #15 Skrevet 20. april 2008 Nei, neste spørsmål blir: Hva følger etter kolon og spørsmålstegn i ny setning? Vil du gifte deg med meg? Kjønn er ikke viktig
Kalorina Skrevet 20. april 2008 #16 Skrevet 20. april 2008 Et drømmespørsmål å høre for en innbitt VIF-tilhenger... "Har du traktor og ljå holder du med LSK........osv" -Harru øl og er gla` holder`u med Vål`enga
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå