Gå til innhold

Selskapsleker underveis i bryllupsfesten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som ønsker å ha diverse selskapsleker underveis i bryllupsmiddagen for å underholde gjestene..

Jeg er litt usikker på dette i forhold til eget bryllup, vil det kræsje veldig med forventninger til en slik fest? Vi velger en forholdsvis uformell ramme rundt bryllupet vårt, men likevel..

Videoannonse
Annonse
Gjest nextlife
Skrevet

Jeg synes ikke noe om selskapsleker, verken i bryllup eller noen andre selskap.

Ikke pga at det er for uformelt, men jeg finner ingen glede i den slags aktiviteter.

Skrevet

selskapsleker er gøy :) Man er ikke voksen før man tør å være litt barn ;)

Skrevet

Signerer Nextlife.

Jeg liker ikke selskapsleker hverken i bryllup eller andre ganger.

Og hvis du ønsker en litt "høytidlig ramme" rundt brylllupet ditt ville jeg ihvertfall ikke hatt leker.

Vet mange liker det - men veldig mange gjør det ikke også.....jeg hadde garantert sneket meg vekk om det ble noe "kom nå skal vi leke" greier....

• 2 uker senere...
Skrevet

Er det sånn at dere som har forslag til selskapsleker ikke tørr å komme med forslag? Virker som det er en greie at "Nei det gjør vi ikke!"

Jeg har selv ikke lyst til å ha "kjenn på legger" eller "skje"-leker som jeg husker tantene mine hadde :fnise:

MEN er veldig intr. å høre om det er noen gode tips til noe som kan underholde, men ikke gjøre folk forlegen!

Skrevet

jeg hadde ikke syntes noe om dette i et bryllup, er ikke noe jeg setter pris på i det hele tatt :forvirret:

Gjest Gjest_lone_*
Skrevet

hmm.. det kommer veldig an på leken da.. kan jo være gøy med litt aktivisering om man vet man har gjester som er sprotye.. Men kan ikke komme på noen jeg ville hatt i bryllup. Men under ingen omstendighjeter syns jeg dette bør arrangeres under middagen! D bør i såfall være etterpå, for å få litt aktivitet i en middagstung forsamling..

Tror det er litt vanskelig å få det til å bli vellykket. Er det noen forslag til hva det skulle være?

Skrevet

Vi skal i bryllup til ei venninne i sommer, hun skal ha en drøss med sanger og leker.. Supert for oss - da får vi "testet" det ut som kjenner fort om det er noe for oss eller ikke!

Den ene jeg vet om er den med at alle får utdelt en pose med saker i.. Så synges det en sang opp og opp igjen, med litt endring på hva man skal ta på seg. Man tar på seg papptallerkner som ører, et blått skotrekk som hatt, papp som kanintenner og glass som øyne.. Så ser alle kjemperare ut og alle ler..

Litt mer 30 årslag over dette innbiller jeg meg, selv om jeg aldri har vært med på det selv. (Kun sett bilder og fått det gjenfortalt)

Den andre er noe sånt som at man får utdelt en lapp når man setter seg, evt kombinert med bortkort, hvor det står en ting man skal gjøre i samtale med en annen i løpet av middagen.. Altså uten at andre enn du selv får lese lappen.. For eks. "Hev og senk øyenbrynene fem ganger etterhverandre" eller "begynn og synge midt i en samtale" eller noe sånt..

Ikke helt bryllupsmateriale noen av delene kjenner jeg nå..

:filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...