Gå til innhold

Forlovelsesfest!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte om dere kanskje hadde noen meninger om dette? Om å ha en "i anledning vår forlovelse"-fest. Inviterer man alle man vil ha i bryllupet da? Til middag eller coctailparty? Hjemme - resturant? Eller er det hele bare sånn an ser på film - "juhuu - engagement party" :duskedame:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom jeg forstår så var det mer vanlig å markere sånt i gamle dager.. Har til og med sett kort hvor det står "til lykke med forlovelsen" på!

I våre dager er det så mange som forlover seg, og så igjen må bli fridd til kanskje 7 år etterpå for at det skal gjelde som forlovelse i anledning et bryllup.. (Har to venninner som er forlovet - men han har liksom ikke fridd ennå.. Hallo??!)

Jeg syns det høres veldig koselig ut med en feiring, og ville kanskje inkludert nærmeste familie. Ta med alle ut på en restaurant høres hyggelig ut, da kan alle kle seg litt pent og glede seg over deres forlovelse med god mat og drikke til.

Som en ekstra spiss på det hele kan det være koselig med en skriftlig invitasjon, da blir det mer personlig!

optimalprint.no har masse billig og fint!

Lykke til - og gratulerer med forlovelsen!

:klemmer:

Skrevet

En anledning til å feire er jo altid hyggelig. Jeg hadde holdt meg til den nermeste familien, som foreldre og søsken og ikke alle som ville blitt invitert til bryllupet da dette for meg virker litt unaturlig.

Som forslaget over, inviter på restaurant med invitasjon eller hjem på coctailparty etc. Selv hadde vi sjømatfest like etter forlovelsen hvor vi kjøpte inn champagne etc. Dette falt helt naturlig for min familie, og alle ønsket en fest for å få feiret med oss. Men dette ble kanskje i mindre skala enn det du tenkte.

Uansett. Fest er altid bra så sannt det ikke blir "show of" og bryllup nr 2.

Skrevet (endret)

Sjømatsfest var en veldig god idè! :-)

Endret av Karmela
Skrevet

Tror ikke det er så vanlig å ha slike fester :) Ikke her jeg bor ihvertfall :) men det er jo en kjempekoselig markering uansett hvordan man velger å gjøre det :)

Skrevet

Personlig synes jeg ikke noe om den type fester, men det er sikkert greit nok, så lenge formålet er å ikke få presanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...