Fun Light Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Vi tenker litt på å arrangere en grillfest kvelden før selve bryllupsdagen, for at folk skal få sjansen til å møte hverandre og mingle litt.. Dette som et forsøk på å gjøre bryllupsdagen mindre "smertefull". Skal man invitere alle? (vi har mest venner i bryllupet, lite slekt og enda mindre av eldre folk som grandtanter og besteforeldre) Hvor lenge skal man holde på? Vi har jo tross alt et lokale å pynte osv.. Vi tenker på grillings med litt øl og vin.. Andre forslag og løsninger?
augustjenta Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Vi tenker litt på å arrangere en grillfest kvelden før selve bryllupsdagen, for at folk skal få sjansen til å møte hverandre og mingle litt.. Dette som et forsøk på å gjøre bryllupsdagen mindre "smertefull". Skal man invitere alle? (vi har mest venner i bryllupet, lite slekt og enda mindre av eldre folk som grandtanter og besteforeldre) Hvor lenge skal man holde på? Vi har jo tross alt et lokale å pynte osv.. Vi tenker på grillings med litt øl og vin.. Andre forslag og løsninger? Vi tenker akkurat det samme. Grille litt og bli litt kjent dagen før den store dagen... Men så tenker vi litt på alt som egentlig må ordnes også... Noen skal bake, vi må pynte litt og sånt. Så vi får ikke helt bestemt oss. men jeg syns forslaget er helt ypperlig!!
Fun Light Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Vi tenker akkurat det samme. Grille litt og bli litt kjent dagen før den store dagen... Men så tenker vi litt på alt som egentlig må ordnes også... Noen skal bake, vi må pynte litt og sånt. Så vi får ikke helt bestemt oss. men jeg syns forslaget er helt ypperlig!! Har lest i blader og bøker og sånt at det er vanlig at brudeparet "stikker innom" et slikt arrangement.. For meg blir det helt feil - vi er jo der like mye for å mingle! Jeg tenker også at man skulle hatt ti armer den dagen.. Mye å gjøre - men får heller delegere litt. Mange som reiser langt for bryllupet, dermed koselig å gjøre noe litt mer ut av det. Derfor perfekt med en liten forfest!
Solfridbruda Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 vi inviterer til uformell grilling i nede i fjæra kvelden før. Alle er invitert, men folk bestemmer selv om de vil komme. Er gjerne kanskje mest de som kommer langveisfra som kommer. Folk tar med grillmat selv, mens vi stiller med grill, salat og tilbehør. Så slipper vi det stresset med å beregne så mye mat og sånne ting. Jeg og min tilblivende kommer nok til å være til stede og mingle og sånn, men jeg legger meg tidlig den kvelden selv om de andre kanskje vil være lengre oppe.
Kanutten Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 vi inviterer til uformell grilling i nede i fjæra kvelden før. Alle er invitert, men folk bestemmer selv om de vil komme. Er gjerne kanskje mest de som kommer langveisfra som kommer. Folk tar med grillmat selv, mens vi stiller med grill, salat og tilbehør. Så slipper vi det stresset med å beregne så mye mat og sånne ting. Jeg og min tilblivende kommer nok til å være til stede og mingle og sånn, men jeg legger meg tidlig den kvelden selv om de andre kanskje vil være lengre oppe. Vi har tenkt å gjøre det på akkurat samme måte.
Concertina Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Vi får nøklene til lokalet allerede tidlig på fredagen slik at vi regner med å gjøre ferdig pyntingen tidlig på dagen, samme med siste rest av kakebaking. Rett og slett fordi jeg har lyst til å kose meg sammen med alle tilreisende gjester - det er ikke så ofte jeg ser alle! Vi regner med at vi inviterer til en uformell grillfest rett og slett, vi stiller med grill og masse tilbehør, så får folk ta med det de måtte ønske å grille. Vi kommer til å invitere alle som er invitert i bryllupet, men man velger jo selv om man vil stikke innom eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå