Gå til innhold

Gave til forlover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på å ta med meg min forlover på spa en gang rett før bryllupet, spandere en behandling på henne og at vi får noen timer sammen bare oss.. Dette og et smykke laget av ei på jobben.

I tillegg er det vel ganske vanlig å gi bilde av brudepar med forlovere?

Andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Alvebruden
Skrevet
Jeg tenker på å ta med meg min forlover på spa en gang rett før bryllupet, spandere en behandling på henne og at vi får noen timer sammen bare oss.. Dette og et smykke laget av ei på jobben.

I tillegg er det vel ganske vanlig å gi bilde av brudepar med forlovere?

Andre forslag?

Høres kjempe kost ut. :o)

Vi spanderer håroppsett. Og bilde får de nok også.

Skrevet

Sånt har ikke jeg tenkt på en gang :sjokk:

Jeg skal spandere frisørtime på henne ihvertfall... Kansje jeg leier rom på hotellet for oss natten før bryllupet slik at vi kan ha en siste ordentlig "jentekveld" :)

Skrevet

Forlovern min fikk ett bilde av meg og henne i pen ramme, tatt på bryllupsdagen. (Jeg valget ett bilde av bare meg og henne - mannen min var ikke med på dette bildet.)

Også fikk hun er armbånd med charms på. (Da kan jeg kjøpe flere charms senere også...bursdager og sånt.)

Hun ble veldig glad!

Skrevet

Oi, dette har jeg ikke tenkt på jeg. Bortsett fra at hun skulle få bilde av oss tatt på bryllupsdagen. Er dette noe som er ganske vanlig?? Eller er det en "trend" som kommer mer og mer nå?

Skrevet

Jeg var heller ikke klar over dette... Noe nytt som er kommet? Har ikke hørt om det.. :forvirra:

Skrevet

Jeg spanderer frisør og tenkte at hun skulle få bilde av oss ja. De skal være med til fotografen de også. Hadde også tenkt at hun skulle få en time med fotpleie før den store dagen. Jeg har "alltid" hørt at bruden har gitt et bilde av seg og forlover, evt brudeparet til forloveren, tror ikke det er noe nytt....

Skrevet

Min forlover får time til frisøren + at jeg kommer til å gi henne et bilde av oss (innrammet).

Fikk også lyst til å ta henne med på spa rett før bryllupet som noen over her nevnte - godt forslag!

Skrevet

Forloveren min får oppsett av hår og sminke på bryllupsdagen og et bilde av brudeparet med forlovere rammet inn. Også skal hun få et fotoalbum jeg har satt sammen med bilder av meg og henne fra vi var et halvt år gamle og frem til nå, med koselige sitater om vennskap innimellom bildene. :)

Skrevet

Et lite tips: Gå på SPA-dagen i litt god tid før bryllupet eller etterpå fordi hudpleiebehandlingene (spesielt rens og deotoxbehandlinger) får ofte kviser til å poppe ut rett etterpå - ikke så kjekt å ha kviser i bryllupet!

En venninde av meg som er hudpleier sa til meg at bruder kommer ofte til ansiktsbehandling rett før bryllupet - så får de kviser fordi de kvitter seg med avfallsstoffer, og kommer dritforbanna etterpå og påstår at de har ødelagt dagen deres, og at de ikke har allergisikre produkter...

Skrevet

Godt tips!

Eller dropp ansiktsbehandlingen rett før, og sats på en deilig ryggmassasje eller aromaterapi eller annet godt..

Mm, lyst på spa nå jeg!

:gjeiper:

Skrevet

Spanderer oppsett av hår og sminke. Bilde får jeg vurdere. Ikke hørt om det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...