Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan dere anbefale mat som er bra å spise, sunt og godt :) Fint å vite slikt hvis man kanskje vil miste et par kilo eller rett og slett bare bli sunnere. Folk kan jo også spørre hvis de lurer på om en ting er sunt.

Jeg lurer på om egg er sunt? (kokt egg). Er kjempe glad i det, og spiser det gjerne hver dag.

Hva med roastbiff, og potetsalat? Nam nam..

Videoannonse
Annonse
Gjest Bolledeig
Skrevet

hm

sånne tråder lever ofte ikke så lenge, men det går jo an å gjøre et forsøk igjen ;) Man ender ofte opp i den evige runddansen om sunt og usunt, der alle ender med å være uenige ;)

Egg? Sunt, imo. Inneholder en del kalorier og fett, men også så og si alle næringsstoffene kroppen trenger. Roastbiff? Relativt magert rødt kjøtt, jeg elsker det. Potetsalat? Majones og poteter er vel kanskje ikke det sunneste du kan spise, det er ofte laget basert på majones laget med kjipe vegetabilske oljer. Er også veldig kaloririkt.

Jeg baserer kostholdet mitt på disse komponentene, stort sett:

Handleliste

Har også laget en liten liste over ting som er billig og sunt :)

Sunnhet på budsjett - protein

Skrevet

Hei.

Jeg er en stor bruker av Havregrøt. Dette er sunt, godt og billig.

Og det skaper en god metthetsfølelse som varer lenger enn mange andre matvarer, og bidrar til å holde blodsukkeret stabilt lenger.

Jeg spiser ofte havregrøt til både frokost (men da med tillegg) og til kveldsmat.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...