Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne? Den er på tilbud hos Vita så jeg tenkte å kjøpe den, men så leste jeg noen en plass på nettet som sa at den var så dårlig?

Erfaringer?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Noen som har prøvd denne? Den er på tilbud hos Vita så jeg tenkte å kjøpe den, men så leste jeg noen en plass på nettet som sa at den var så dårlig?

Erfaringer?

Lurer jeg også på. Og virker den helt fint uten barbergel...?

Skrevet

Den virker helt fint, sikkert grei å ha med på reiser. Men ikke like lett å komme til på diverse stedet da den er litt større, logisk nok. Dessuten opplever jeg av og til at såpetingen detter av før den er oppbrukt. Så jeg foretrekker de vanlige, men som sagt; sikkert bra på ferie.

Skrevet

Helt grei barberhøvel som fungerer fint uten gel - hvis man står i dusjen vel å merke.

Skrevet

Jeg som skrev det første innlegget og endte opp med å prøve den, jeg synes den var noe drit.

Greit nok på leggene, men det er under armene jeg barberer oftest og der ble den altfor stor og klumpete.

Og den såpa, herregud så klissete, føltes ikke ut som om høvelen kom igjennom alt klisset.

Og, også på min, såpa falt av før jeg hadde rukket å bruke den 5 ganger, etter det byttet jeg til vanlig barberblad, enda jeg har en hel pakke igjen med bladene som høres til venus breeze versjonen.

Skrevet

Hvorfor folk i det hele tatt bruker venus sine barberblader skjønner jeg ikke... de er jo kjempe sløve, og kan brukes 2-3 ganger max før de må i søpla. Dyre er de også! Jeg bruker bare herrebarberblader. Gillette sine kan du bruke på venus sin holder også! De er billigere, skarpere og holder mye lengre! Venus er no drit!

Skrevet

Jeg bruker også herreblader på venushøvelen min. Mye bedre!

Skrevet

Kjøpte den i sommer.. brukte den ikke særlig mye.. foretrekker venus vibrance med skum.. men om jeg bare skal shave kjapt under armene er den god..

Skrevet

Eg kjøpte denne (mest fordi det var ein frisk ny farge :sjenert: ). Sjølve ideen er jo grei nok; slepp bruke barberskum. MEN den der såpa fell jo av så fort!! Og når den fell av så kjem det slike kantar fram som gjer at det vert umogleg å kome til på litt avanserte stadar... Det einaste eg skal bruke slike barberblad til er når eg er på ferie og ikkje har plass til barberskummet. Ellers skal eg bruke vanlege blad.

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

Huff. =/

Da kan ikke dere bruke den ordentlig, har den selv og de som erstatter barberbladene har holdt nå til under armene og leggene i over 3 måndeder.. Bruker den hver dag, noen ganger mellom to dagers mellomrom. Den er helt super. LAdri noen kutt, barberer jevnt, og jeg får aldri hår igjen. Det ser ikke ut som hår mellom armene heller. Helt utrolig.!!

Alle bør kjøpe den!!

Skrevet

HAHA er så typisk at det kommer en eller annen dille og sier at man ikke bruker det riktig bare fordi man ikke liker det.

Og hva i alle dager mener du med dette??:

Det ser ikke ut som hår mellom armene heller. Helt utrolig.!!

Uansett, jeg vil ikke anbefale noen å kjøpe denne nye oppfinnelsen, eller den er jo ikke akkurat ny, Intuition hadde jo patentet i bruk lenge før Gillette kom etter.

Men jeg sier som de andre i tråden her, har vanlig venus høvel, men kjøper bladene til barberhøvlene for menn.

Tror gjest over her er en av få som får til å dra ut en 3 måneders periode av Venus Breeze. Såpa datt av første uka for min del og høvelen var stor og klumpete og egnet seg bare til å brukes på leggene.

Men jeg syntes skummet eller geleen fra såpa på den kunne legge seg som et så tykt lag på huden at jeg følte ikke at høvelen fikk ordentlig tak uansett.

BOMKJØP!

• 7 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg vil si meg uenig i de fleste kommentarene om Venus Breeze her inne.

Venus Breeze e den beste høvelen eg har prøvd så langt!

Ikke det at jeg har verdens lengste erfaring med alle høvler som finns, men denne her var bare super alså!

Har hatt problemer med både bikinilinja å legger.

Kløe , svie, røe nupper og lignende har alltid irritert meg etter barbering,..

Not anymore..

Etter jeg begynte med Venus Breeze har dette ikke vært en faktor i min hverdag =) Anbefales virkelig!

Den eg kanskje litt større enn andre normale høvler, men herregud... SÅ STOR ER DEN IKKE ...?!

Jeg har enda ikke vært uheldig med at såpa detter av...

Skal vedde på at det er dere som er for hardthendte! ;)

And by the way!;

Såpa som henger på funker perfekt!

Så ja,.. kansje er venus høvler litt dyrt, men med denne her slipper du å kjøbe skum!

Men for all del, vi er alle forskjellige.

Venus Breeze er rene himmelen for meg, men kanskje den ikke passer så bra på din hud? Jeg har ivertfall prøvd meg fram og funnet det jeg har lett etter lenge!

Skrevet

Jeg har ikke prøvd denne - jeg liker ikke de store, klumpete kvinnehøvlene. Er jo umulig å komme til i kriker og kroker med dem.

Jeg bruker Mach 3, den gode gamle herrehøvelen! :)

Skrevet
Jeg bruker også herreblader på venushøvelen min. Mye bedre!

Uten tvil :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøpte den for 2 mnd siden. Ikke fornøyd i det hele tatt! Det er kun 3 blader og som blir sløv etter kort tid. Stor og klumsete å komme til med. Såpetingen var klissete og falt av etter kun noen gangers bruk! Fikk ikke mindre nupper/røde prikker.

Jeg tenkte nå å prøve den nye med 5 blader.

Skrevet
Jeg tenkte nå å prøve den nye med 5 blader.

Er det denne som er grøn og blå?

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg synes venus breeze er kjempebra! huden blir ikke rød og irritert (nupper) når jeg barberer underlivet! så 10 poeng til disse bladene fra meg!

Skrevet

Må dere ha barberskum da? :sjenert:

Jeg bruker aldri det og synst det funker supert, bruker bare vann. Jeg holder meg til den vanlige Venus sin barberhøvel og blader, tar bort hår uten nupper og skjæring! :)

Men husker jeg prøvde en sånn med såpe engang, synst det bare var unødvendig med såpen, siden jeg egentlig ikke hadde behov for det.

Skrevet

Dyr og dum. Jeg følte at jeg ikke kom til noen plasser med den svære klønete greia, og bladet ble fortere sløvt siden det lå med det våte såpestykket oppå... Styr unna!

Skrevet

Har aldi hatt sansen for disse høvlene laget spesielt for kvinner, synes vanlige herrehøvler virker akkurat like bra, om ikke bedre!

Mack3 er jo bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...