lille blå Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Ja nå sitter jeg her og er mer eller mindre grinete, Get har helt siden vi fikk Digital tv i desember sendt ut fakturaer med feil på, dvs de legger til et beløp som vi ikke skla betale siden vi ikke fikk alt vi betalte for med en gang. Dette beløpet legger de til på hver eneste faktura samt purregebyrer osv. Jeg har fått brev fra de der de beklager dette, og lover å ordne opp, men på neste faktura har de lagt til enda mer... jeg sendet mail for snart 2 uker siden og måtte til slutt sende en til å spørre om de kunne svare meg, da fikk jeg mail tilbake om at jeg skylder de så og så mye penger, og det må jeg betale ellers stenger de hele greia... Arg!!!!!!!! det er det samme beløpet de legger til hver eneste gang. sånn som det er i dag skylder de meg faktisk penger, men neida.... kundeservice der er tydelig ikke eksisterende.... Ja så da lurer jeg vel egentlig på om det er noen andre her som har samme problem, og hva de har gjort med det????? hmmmm trenger å roe meg ned litt tror jeg....
Sol79 Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 I slike saker har det ofte ikke så mye for seg å sende mail. Ring om du vil ha saken ut av dagen fort.
murray Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg fikk feil faktura en gang. Alt jeg gjorde var å ringe og be GET ordne opp. Ble fiksa på bare et par minutter.
Skravla Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jeg fikk feil faktura en gang. Alt jeg gjorde var å ringe og be GET ordne opp. Ble fiksa på bare et par minutter. Det er min erfaring også. Jeg får alltid kjapt svar og orden på problemer også når jeg sender mail.
Titta Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Responstiden pr mail er helt forferdelig hos Get, sendte dem selv en mail tidligere i vinter og først etter to purringer (og 19 dager) fikk jeg svar. Jeg ville ringt, og samtidig bedt om å få endringen de gjør bekreftet skriftlig av den du snakker med. Jeg har opplevd to ganger tidligere å bli lovet noe over telefon som selskapet siden har gått tilbake på - da har jeg angret bittert på at jeg ikke hadde det skriftlig. Ikke Get, men kunne like gjerne vært det.
lille blå Skrevet 17. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2008 jeg har forsøkt å ringe en del ganger, de har lovt å ordne opp, men neste regning har de lagt til det samme beløpet igjen.... frustrerende.. Nå fikk jeg faktisk mail tilbake i dag, og i følge den skulle alt nå være i orden, men jeg får vel bare vente å se til neste regning, kanskje det funker denne gangen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå