Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er gode på reiser og kan hjelpe meg med å finne billig tur?

Skal fra oslo 7/9 til las vegas. Og så fra las vegas til køln 10/9.

Slik jeg tenker kan det kanskje være rimeligere å ta et fly fra oslo til london og så videre derfra til las vegas? For da kan jeg tur/retur london/las vegas + da turen fra oslo til london og fra london til tyskland som da vil være norwegian.

Så det jeg kanskje trenger hjelp til er billigste tur fra london, helst stansted, til las vegas.

Noen som har et hint?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni
Skrevet

Prøv søkemotoren på Finn. For litt over 7000,- kan du fly Heathrow/Las Vegas tur-retur på de datoene, og kan du reise 6. i steden for 7. så kan du komme helt ned i drøyt 4500,- En mellomlanding begge veier, og reisetid ca 19 timer bort og 14 timer tilbake. Fryktelig langt å reise for så kort tid, men skal du noe spesielt så kan det vel være verd det.

Tidligflyet (ca kl 9 fra London) vil du ikke rekke uten å dra over kvelden før og overnatte, men det går også fly rundt om kl 14 og det burde være mulig hvis en tar første fly fra Oslo. Men, jeg vet ikke helt om jeg ville turd å gjøre det. Legger en opp ruten selv er det ingen som tar ansvar for deg hvis du mister flyet. Litt forsinkelse, med flyet, bagasjen eller reisen mellom flyplassene kan ødelegge hele turen.

Evt. så kan du jo reise Oslo - Las Vegas tur/retur på de datoene for 11.000,- og heller dra fra Oslo til Køln. Reiser du Oslo - Las Vegas med avreise 6. så finner du billetter for 5.500,- Da slipper du overnatting i London/risiko ved å miste flyet i London.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...