Gjest Ice Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Ok, her er saken.. jeg har nettopp vært i hjembyen min, og der møtte jeg en mann.. vi tilbringte mange netter sammen, og fikk raskt følelser for han. Nå er jeg i en annen by hvor jeg jobber, og jeg prøver å ikke virke for masete ved å sende for mange meldinger og ringe. Men hva er egentlig for mye? Når blir det masete? Det virker ikke som om han har noe imot slik det er nå, men er skikkelig redd for at han skal bli lei..
Gjest *nurket* Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Kan være lurt å la han jakte litt, men så lenge han svarer så syns han ikke det er for mye meldinger (er min erfaring hvertfall).
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Får han sjansen til å starte en sms-samtale noen gang? Så lenge han svarer før du sender neste melding så er det jo ikke så gale. Jeg har en kamerat som stresser meg med meldinger.. Om jeg holder på med noe og ikke får svart i løpet av en halvtime, så sender han flere meldinger uten at jeg får sjangs til å svare.. Og det føles som mas. Og siden han sender meg meldinger hver dag, så får jo aldri jeg sjansen til å ta kontakt med ham, siden jeg bare blir den som svarer på hans meldinger. Nå blir det litt sånn "ånei, nå sender han meg en melding -igjen-.." Jeg har ikke behov for å snakke med ham hver dag, liksom.. så om han bare kunne latt være å sende meg melding på noen dager, så jeg kunne tatt kontakt med ham når jeg faktisk ønsket å snakke med ham, så hadde det vært veldig kjekt. Om du er usikker ville jeg ventet med å sende meldinger på et par dager, og se hva han gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå