Arwen Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Noen som abbonerer på noen av kassene fra kolonihagen her? Er dere fornøyd?
Gjest Osamede Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Har brukt dem siden sommer i fjor . Var rett og slett for mye "bulking out" med gulrøtter i pakkene som vi fikk om vinteren. Ellers har vært fornøyd.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 (endret) Jeg har vært veldig fornøyd med Kolonihagen. Stort sett veldig fine varer, og jeg elsker overraskelsesmomentet ved å få en full kasse på døra uten å vite hva som er oppi. Hvis det har vært varer som ikke har vært av god kvalitet, har jeg bare sendt dem en mail og fått det erstattet uka etter. Super kundeservice. Eneste minuset er at en ikke kan velge bort varer, så hos oss har det iblant blitt vel mye løk, epler og gulrøtter. Endret 26. april 2008 av Dalwhinnie
Gjest Pupsilure Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Hvor mye er det i disse kassene? Hvis det går an å svare på det.... Hvor lenge holder en kasse egentlig? Og er det dyrere enn å kjøpe økologisk i butikken, det blir jo frakt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå