Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke til, i hvert fall.

Og hold oss oppdaterte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lykke til, i hvert fall.

Og hold oss oppdaterte :)

Ja, vi vil vite hvordan det gikk! Med detaljer takk!

Skrevet
I tillegg til ring er det veldig fint :) Men en del av det å være forlovet (mener jeg da) er å ha ringer på, så du bør ikke legge fra deg planen om å kjøpe ringer sammen.

Syns du skal fri og få det unnagjort jeg, mer overraskende desto mindre hun vet på forhånd. Du høres veldig romantisk og omtenksom ut, så jeg tror dette skal gå veldig bra uansett. Det viktigste er jo at hun svarer ja :rødme:

Tror kanskje du missforsto meg litt :)

Lurte bare på om jeg skulle gi smykket når jeg frir.. Bare for å gi noe.. Slik at vi drar ilag senere og velger ut ringer.. :)

Har ikke tenkt å droppe ringene helt, nei.. Da tror jeg bare jeg likegreit kan droppe det :gjeiper:

Og har planer om å få deg unnagjort.. Må bare komme meg tilbake til Norge først.. ;)

Skal også prøve å holde dere oppdatert.. :)

Skrevet
Tror kanskje du missforsto meg litt :)

Lurte bare på om jeg skulle gi smykket når jeg frir.. Bare for å gi noe.. Slik at vi drar ilag senere og velger ut ringer.. :)

Har ikke tenkt å droppe ringene helt, nei.. Da tror jeg bare jeg likegreit kan droppe det :gjeiper:

Og har planer om å få deg unnagjort.. Må bare komme meg tilbake til Norge først.. ;)

Skal også prøve å holde dere oppdatert.. :)

De er vi veldig enig. Lykke til, hun er heldig som har en så omtenksom og fin kjæreste (og forhåpentligvis snart ektemann) :hjertesmil: !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...