Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er helt imponert over at en 15 åring har en sånn stemme, er helt utrolig

Endret av *Mina*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns faktisk ikke hun synger så fantastisk bra... Hun er flink, greit nok, men jeg har hørt langt bedre

Skrevet (endret)

Sammenligner du da de under 18 år, eller tar du med alle voksne også? For en kan umulig sammenligne henne med en som har vært artist i mange år. Men skal vi sammenligne henne med de voksne også, må jeg si hun slår mange av artistene som finnes i dagens samfunn som selger fordi de spiller på sex. Og for å si det slik, er ikke det verst av en 15 åring.

Endret av *Mina*
Skrevet

Joda, hun er flink til å være såpass ung... Det skal jeg si meg enig i. Men syns fortsatt ikke hun er så fantastisk flink som alle skal ha det til. Folk sier de får tårer i øynene av å høre på henne, noe jeg ikke er i nærheten av å få. Men men, smak og behag

Gjest Mirina
Skrevet

Må si meg enig med Tillepike, er langt fra tårer i øynene og frysninger her også.

Skrevet

Jeg får heller ikke tårer i øynene av henne, og jeg får bare frysniger av en artist, og det er ikke Madeleine. Men jeg tror hun kan bli en stor artist, om det rette plateselskapet tar tak i henne. Og jeg tror hun kan bli en fantastisk artist når hun blir voksen, for da får hun helt sikkert en mer moden stemme.

Hun har et talent, for å si det slik.

Skrevet

Jeg er heller ikke sånn overbegeistret.

Skrevet

Jeg er veldig imponert over henne. Jeg synes hun synger fantastisk bra, og hun har en fin, rolig og lun utstråling.

Med tanke på alderen hennes synes jeg det er veldig imponerende, rett og slett.

Skrevet (endret)

...

Endret av Fren
Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet

Jeg er en av dem som får frysninger av Madeleine.

Man må huske at hun er ei 15 år gammel SELVLÆRT jente med en stemme som er helt utrolig!

Har hørt både originalen av Run fra Snow Patrol, og Leona Lewis' versjon, og tatt i betraktning, Madeleine stiller i klasse med dem, vil til og med si at med litt stemmetrening kan hun BANKE dem!:)

men men.. smak og behag heter det vel:)

Skrevet

Etter å ha sett fredagens norske talenter, så må jeg ærlig innrømme at jeg syns 12 år gamle Nora sang mye bedre enn Madeleine, hvis man skal gå etter alderen. Hun fikk faktisk jeg ståpels av. Men som sagt, smak og behag.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Irene_*
Skrevet

Er det noen her som har øre for musikk?

Alle som har hørt på en del artister i sitt liv, VET at Madeleine kan

synge. Ikke bare litt, men hun er ubeskrivelig dyktig.

Hun har alt, en fantastisk vakker stemme, nydelig klang, vakker å

se på, hele vesenet hennes utstråler godhet og varme.

Hun klarer i en alder av femten år og få folk til å

felle tårer..... unntatt dere her inne da... he,he, hva liker dere å høre

på? Utrolig nysgjerrig! Og hva er gjennomsnittsalderen på dere?

Skru på følelsene damer/kvinner, og skru av misunnelse og bitterhet.

get a life....sorry, bare måtte si det!

Skrevet
Er det noen her som har øre for musikk?

Alle som har hørt på en del artister i sitt liv, VET at Madeleine kan

synge. Ikke bare litt, men hun er ubeskrivelig dyktig.

Hun har alt, en fantastisk vakker stemme, nydelig klang, vakker å

se på, hele vesenet hennes utstråler godhet og varme.

Hun klarer i en alder av femten år og få folk til å

felle tårer..... unntatt dere her inne da... he,he, hva liker dere å høre

på? Utrolig nysgjerrig! Og hva er gjennomsnittsalderen på dere?

Skru på følelsene damer/kvinner, og skru av misunnelse og bitterhet.

get a life....sorry, bare måtte si det!

Åh, herregud... Leste du innlegget jeg skrev rett før deg? Tydeligvis ikke. Folk har forskjellige meninger om ting! Deal with it

• 1 år senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Åh, herregud... Leste du innlegget jeg skrev rett før deg? Tydeligvis ikke. Folk har forskjellige meninger om ting! Deal with it

Må være en 10 åring som sier noe sånt><. tror ikke du finner noen i hele norge på hennes alder som er like god som henne til å synge. Folk har forskjellige meninger ja, men om en synger surt eller reint, om en synger bra eller dårlig er noe som en ikke kan ha forskjellige meninger om. Og å si at hun ikke er bra for å være 15 år er helt idiotisk, stemmen er ikke engang ferdig utviklet og den vil bare bli bedre og bedre med årene. så tror ikke de som kommer med disse idiotiske tingene om at det ikke er imponerende enten er misunnelige eller har veldig dårlig øre for musikk.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Christina_*
Skrevet
Må være en 10 åring som sier noe sånt><. tror ikke du finner noen i hele norge på hennes alder som er like god som henne til å synge. Folk har forskjellige meninger ja, men om en synger surt eller reint, om en synger bra eller dårlig er noe som en ikke kan ha forskjellige meninger om. Og å si at hun ikke er bra for å være 15 år er helt idiotisk, stemmen er ikke engang ferdig utviklet og den vil bare bli bedre og bedre med årene. så tror ikke de som kommer med disse idiotiske tingene om at det ikke er imponerende enten er misunnelige eller har veldig dårlig øre for musikk.
  • 2 måneder senere...
Gjest Tilfeldig innom...
Skrevet

Les bloggen hennes og let etter en mer materialistisk artist?!! Mer opptatt av hvordan hun til en hver tid tar seg ut en å formidle noe til folks hjerter med sin stemme. RETT OG SLETT ET DÅRLIG IDOL FOR ANDRE UNGE JENTER SYNES NÅ JEG...

http://mchristensen.blogg.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...