Gjest Alvebruden Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Dere som skal ha med risposer selv til kirken, hvor mange har dere egentlig tenkt til å ta med?
Gjest liss Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Hei! Kanskje ikke det svaret du ville ha, men hva med å gi gjestene noe annet å kaste enn ris når dere kommer ut fra kirken? Kanskje roseblader, eller blåse såpebobler? Risen kan bli spist av småfugler, og sveller så opp i magen deres, og de kan dø..... Ikke så koselig å tenke på når en skal gifte seg:(
Gjest Gjest_Moo_* Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Det finnes ferdigsvellet ris man kan kaste med god samvittighet, det blir bare en liten nammesnack for fuglene. De har det blant annet hos decorium i Oslo (de har også nettbutikk).
NovaFlare Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Ja, ikke kast vanlig ris, de spiser det og så sprekker magen til fuglene! Ta hensyn!
Elliebellie Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Vi har kjøpt ferdigsvellet ris her. Har kjøpt 40 ferdigposer, men skal slå sammen slik at de blir 20. Syns det var så lite i hver pose... Tenkte å få lillesøstra mi til å dele ut posene til venninnene mine når de ankommer kirka.
Gjest Alvebruden Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Hei! Kanskje ikke det svaret du ville ha, men hva med å gi gjestene noe annet å kaste enn ris når dere kommer ut fra kirken? Kanskje roseblader, eller blåse såpebobler? Risen kan bli spist av småfugler, og sveller så opp i magen deres, og de kan dø..... Ikke så koselig å tenke på når en skal gifte seg:( Helt fint svar. Dette har jeg ikke tenkt på. Da skal jeg selvfølgelig ikke kjøpe vanlig ris, men heller ferdigsvellet ris som noen andre her nevnte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå