Gå til innhold

Hvilken bukett skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom blomsterbutikken her, men skjønner at det er hundreogørten varianter å velge mellom. Det jeg er ut etter må være enkelt og billig. Ble foreslått enkle roser pent bundet sammen. Syns hvite er så vakkert :rødme:

Hva skal dere ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha en helt enkel, rund bukett, muligens kun med roser (i dus ferskenfarge, eventuelt blandet med kremfargede).

Hadde litt lyst på røde roser, men der satte samboer ned foten, gitt. Rødt er visst ikke aktuelt.

:sjenert:

Skrevet

Jeg skal ha en liten, rund og rosa bukett med knall rosa roser, peoner og gerbra. Noen "tråder" kommer til å henge nedover kjolen, ser egentlig litt ut som fiskesnøre;)

Skrevet

Det aner jeg ikke, for den er det han som har ansvaret for. Men jeg håper han tør å velge helt selv, og at han driter i de føringene kontroll-freaken i meg hinter om hele tiden. Jeg vil bli overrasket :gjeiper: men det kommer til å bli vanskelig å la vær å legge noen føringer.

Skrevet

Han skal plukke ut men har sagt at jeg ønsker meg Peoner...eller heter de pioner??

Skrevet

Jeg skal ha en smal, lang og luftig bukett i lilla/lavendelfarger. Ikke stort bredere enn 10-15 cm og kanskje meteren i lengde. Lyst at den skal være enkel og diskre, samtidig dritlekker. Har en svær blomst i selve brudekjolen på venstre side av magen, så hadde jeg hatt en stor, rund, tradisjonell bukett så hadde det sett ut som om jeg hadde hatt to store meloner til pupper - på magen. Ikke særlig delikat. Tror det blir fint med de fargene, skal ha lavendelfarga sko.

Gjest Gjest_tittin_*
Skrevet
Har en svær blomst i selve brudekjolen på venstre side av magen, så hadde jeg hatt en stor, rund, tradisjonell bukett så hadde det sett ut som om jeg hadde hatt to store meloner til pupper - på magen. Ikke særlig delikat.

:skratte:

Skrevet (endret)

Skal ha hvite Callaliljer i en enkel liten bunt...

Endret av Elliebellie
Skrevet
Han skal plukke ut men har sagt at jeg ønsker meg Peoner...eller heter de pioner??

Peoner ja... nesten så jeg skulle ønske vi giftet oss på våren siden jeg *elsker* peoner, menmen jeg klarer meg nok uten og ;)

Jeg vet ikke hvilken bukett jeg skal ha siden min kjære skal plukke den ut, eneste jeg har sagt er at jeg vil gjerne ha den i hvittoner. Resten er opp til han.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Når skal du gifte deg? Jeg har litt over en uke igjen og har alltid drømt om lillekonvaller. Ut fra hvordan det fortsatt ser ut, så går det bra, og disse kan jeg plukke helt selv uten å betale en krone...

Mvh smil 1969 og lykke til med forberedelsene

Skrevet

Min blir en enkel, rund bukett med tropiske blomster i ulike rosatoner.

Skrevet

Jeg skal ikke gifte meg enda, så jeg har ikke noe å komme med den vegen - men hvite roser er ofte litt dumt, fordi de blir så utrolig fort brune ved berøring. Så hvis blomsterdekoratøren har fått roser som ikke har blitt tatt godt nok vare på under transport, eller har vært uforsiktig selv, kan nok buketten bli litt skuffende (mamma eier blomsterbutikk). Men hvite roser er nydelig da.

Jeg har en drøm om rosa roser, rosa peoner, og lyselilla og hvite orkideer, sammen med brudeslør!

Skrevet

Jeg skal ha hvite roser i en "kule/topp" med hvite gerbera rundt.

Skrevet

Har ikke bestemt meg for om jeg skal ha hvite callaliljer, eller hvite callaliljer kombinert med røde roser... Eller om jeg skal ha roser i forskjellige nyanser fra krem til rosa.... eller røde roser og noen andre blomster i tillegg... må først bestemme fargene for bryllupet.... men står mellom liljer og/eller roser :)

Skrevet
Dette er min bukett. Som jeg var super fornøyd med :rødme:

Den var utroolig nydelig!!!

Skrevet
Dette er min bukett. Som jeg var super fornøyd med :rødme:

Den var kjempe lekker :) Sånn vil jeg også ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...