*melis* Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Blir du lett flau over ting du sier og gjør? Er du en sånn som tenker på det i flere dager etterpå og nesten ikke tør gå utfor døra dersom du har sagt eller gjort noe du angrer på? Eller tar du det meste med et smil?
*melis* Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 For å begynne med meg selv: Før, når jeg var yngre, ble jeg veldig lett flau, men siden videregående har jeg vel utviklet en god porsjon med selvironi og blitt tryggere på meg selv, og dermed blir jeg heller ikke så flau lenger, og jeg har blitt mye ærligere og snakker mer rett fra hjertet. Jeg kan ofte tenke på ting jeg har sagt (spesielt i fylla) som jeg har angret på i ettertid, men som regel bruker jeg bare å le av det og tenker at "gjort er gjort, og sagt er sagt". Jeg har derimot en venninne som blir utrolig lett flau, og som nesten aldri åpner munnen før hun har tenkt seg skikkelig grundig om. Hun kan gå å tenke på ting hun har sagt i lang tid etterpå, selv småting som jeg ikke synes er noe å være flau over. Hun blir også lett flau på andres vegne. Siden vi er så forskjellige på dette området lurer jeg på hva som er normalen blant folk flest..
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Jeg kan bli veldig flau i øyeblikket, men så glemmer jeg det noen timer senere.
Gjest Gjest_cc_* Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Jeg blir oftest fryktelig flau i etterkant jeg Tenker ikke over det der og da, men så begynner jeg å tenke på hvor dumt det egentlig var, og da blir jeg flau over meg selv! Men så går det over igjen, og jeg tenker pyttsann og jaja :D
Olive Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Har aldri vært flau en dag i mitt liv! Dette kan moren min bekrefte, hun sier alltid at hun var flau over at jeg var så skamløs som barn Må nesten legge til at jeg som regel oppfører meg fint, så har da heller ingenting å være flau over..
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Som barn og frem til jeg var omtrent 13 var jeg utrolig usikker og ble flau av de minste ting. Heldigvis klarte jeg å overkomme det, og nå blir jeg sjelden veldig flau over noe som helst.
Teriyaki Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Tar det aller meste med et smil. Sier en del dumme ting, så hadde vært synd om jeg skulle blitt SÅ flau
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Jeg er en sånn som blir fryktelig flau, og som tenker og overanalyserer så det holder.. Jeg kan bli knallrød i trynet om jeg kommer på noe dumt jeg sa på barneskolen, f.eks. Jeg kan skamme meg sånn over ting jeg har sagt at jeg holder meg vekke fra folk. Sånne dumme ting som andre antageligvis ikke har lagt merke til engang, og om de har lagt merke til det, glemt det igjen etter fem minutter. Men jeg klarer ikke ta det til meg. Jeg blir også flau på andres vegne, så flau at jeg har problemer med å se dem i øynene av ren flauhet
Krisp Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Jeg er en sånn som blir flau, men tar det med et smil
Gjest Gjest_Bygdedyret_* Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Som sjenert og beskjeden så er dette noe jeg har måttet jobbe med. Jeg blir ikke så flau over egne tabber som jeg ble før, og godt er det.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Jeg er sjenert, og har nok vært sånn at jeg blir flau. Nå tror jeg ikke jeg reagerer slik lengre - men jeg lar meg vippe av pinnen på andre måter, dog.
kospia Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Jeg er vel som deg trådstarter, flau da jeg var yngre men med alderen blitt tryggere på meg selv og tar det meste med et smil. Jeg sier og gjør mye rart, det er vel mest ungene som himler med øynene av meg Stort sett ler jeg av det hele selv også.
Gjest Gitte Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 Jeg tar ikke meg selv så høytidelig så blir ikke så fort flau. Men har en eller to episoder fra noen år tilbake jeg helst ikke vil tenke på, som jeg fortsatt blir flau over..
Gjest lucy d-.-b Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 Jeg tar det meste med et smil, og har mye selvironi. Det fører noen ganger til at jeg blir fryktelig flau i etterkant, og tenker på det lenge før jeg klarer å slå det fra meg. Men her handler det om litt forskjellige ting da.. Jeg ler av meg selv når jeg søler vann på jobbintervju (check!), snubler i stativ på butikken (check!) og dumper ut med litt for intime detaljer om sexlivet mitt (check!). Hvis jeg prøver meg på en liten hvit løgn eller blir avslørt når jeg prøver å la folk tro at jeg forstod mer av en situasjon enn jeg gjorde henger det igjen mye lenger og det vises nok mer at jeg blir satt ut. Jeg var mye mer usikker før, og ble fort flau. Min fordel på den tiden var at jeg ikke rødmet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå