^^Sunny^^ Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg får søren ikke til å få disse smileysène frem jeg!! Hva gjør jeg??? (er det som vedlegg eller) Har bare dem inne i den lille boksen oppe jeg. Jeg ER litt blond asså, men ha ha.. (jeg vil også ha dem som hopper og danser og allslags
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg får søren ikke til å få disse smileysène frem jeg!! Hva gjør jeg??? (er det som vedlegg eller) Har bare dem inne i den lille boksen oppe jeg. Jeg ER litt blond asså, men ha ha.. (jeg vil også ha dem som hopper og danser og allslags Bare trykk på dem, så kommer de fram, eller skriv feks. : hoppe : (ikke mellomrom da, så blir det sånn. Sånn du mente? :dåne: :banantroll:
^^Sunny^^ Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Jøsses, å fant blondina ut at det var en knapp der det stod "vis alle".. Trodde jeg bare hadde dem 15 på første siden jeg Takk Takk (*nå føler jeg meg litt dum her jeg sitter*)
*Mina* Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Og når ble dette temaet aktuelt under denne kategorien?
^^Sunny^^ Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 he he.. Ja si det Sorry (det er liksom her inne jeg oppholder meg )
*Mina* Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Jeg forsto det, men ble bare så full i latter da jeg leste innlegget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå