Gjest Embla s Skrevet 10. mai 2003 #1 Skrevet 10. mai 2003 Vet ikke om dette er rett forum, men: Min kjære pappa har snart bursdag, han fyller rundt tall og jeg vil så gjerne gjøre litt stas på ham. Han av alle fortjener virkelig det. Problemet er bare det at han "har alt". Faktisk. Hva pokker kan jeg finne på? Hjelp?! (alle forslag tas imot med stor takk - jeg trenger virkelig hjelp)!
Gjest Lea Skrevet 10. mai 2003 #2 Skrevet 10. mai 2003 Har samme problem denne måneden jeg. Men jeg kommer til å kjøpe en flaske av favoritt-brennevinet hans. Må finne på noe mer, så jeg følger med i denne tråden jeg...
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2003 #3 Skrevet 10. mai 2003 Pappa`er som har alt (sånn som min pappa) setter umåtelig pris på en kveld sammen med sin datter. Ta han med på teater, kino, revy e.l, og så ut og spise - bare du og ham. Vis ham at du setter pris på å være sammen med ham. Det hadde ihvertfall pappaen min satt stor pris på.
Gjest Étoile Skrevet 10. mai 2003 #4 Skrevet 10. mai 2003 Min pappa fyller 50 i år, så tenkte jeg skulle male et bilde til ham, vet han setter pris på sånt. Vet bare ikke helt hva jeg skal male ennå....
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #5 Skrevet 10. mai 2003 Det kommer jo litt an på hvilken pris en har tenkt å bruke på en pakke, men til min fars 50 års dag, gikk jeg og søskenene mine og ektefeller/kjærester til fotografen. Der tok vi en serie med bare søsken og en med ektefeller/ kjærester og. Så limte vi de inn i et fint album som vi ga. Der lot vi det også stå åpen plass til andre bilder (hvor vi skrev at planen var å ta med foreldre å ta en serie til med de og) Dette ble STOR suksess, og det var like gøy for oss som for han! :D
Chiquita Skrevet 10. mai 2003 #6 Skrevet 10. mai 2003 Gry(red) la inn noe her tidligere i kveld. Da tenkte hun på dette som en morgengave, men hvorfor ikke? http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=32927
Gjest Embla s Skrevet 11. mai 2003 #7 Skrevet 11. mai 2003 Takk for gode tips så langt! (Mer mer)! Leas forslag: Absolutt bra, men han reiser fryktelig mye og har et utrolig lager av gode viner/brennevin (kjøper mer enn han forbruker mao..), så det må desverre forkastes.. (Lykke til med gave du også, Lea)! Fotograf forslag: har tenkt tanken selv. Det ville han satt pris på, men jeg har forkastet dette pga at han er en svært habil fotograf selv med flott og avansert utstyr som han bruker flittig.. Tror han syns det er morsommere med bilder han tar selv. Far/datter kveld: Det var en strålende idè som jeg vil tenke mer på! Vi er veldig på bølgelengde og kunne helt sikkert fått en veldig hyggelig kveld sammen!
Gjest Tristessa Skrevet 11. mai 2003 #8 Skrevet 11. mai 2003 Hva med en fin og dyr bok om noe han interesserer seg for? Faren min har og "alt", men bøker får han ikke nok av. Jeg bor i et bibliotek...
ragnalina Skrevet 11. mai 2003 #9 Skrevet 11. mai 2003 Faren min fylte 50 og da önsket han seg gaver til et veldedig formål som han brenner for. Ellers får han aldri nok böker. Kanskje faren din også har noe som han interesser seg sterkt for og han aldri for nok av? (plater, böker, slips, sko.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå