Silfen Skrevet 8. april 2002 #1 Skrevet 8. april 2002 Er det bare meg, eller har den gutten en ordforråd som stort sett består av "merkverdig" og "underfundig" ? Jeg må virkelig le når han setter i gang med sine "merkverdige" beskrivelser av alskens "underfundige" saker Hvem av dem røyk ut i kveld forresten?12
Indira Skrevet 8. april 2002 #2 Skrevet 8. april 2002 Espen som gikk ut! Nå er det spennende! Kine er nemlig en god veninne av meg! Hun fortjener virkelig å vinne å! Heia Kine!1212[ Dette Innlegg er endret av: Indira den 2002-04-08 20:57 ]
Lyn fra klar blå himmel Skrevet 10. april 2002 #3 Skrevet 10. april 2002 Må si jeg er utrolig enig med deg Løvemamma. Ikke bare sier han underfundig og merkverdig hele tiden, men de utroligste ting får han seg til å si. F.eks: Å begynne å spise bjørnen, før man i det hele tatt har begynnt å tenke på å skyte den!!!!! Slå den!!! Det han snakker om er å ikke selge skinnet før bjørnen er skutt. Og ikke nok med det, det var i en sammenheng hvor det absolutt ikke dreide seg om å selge skinnet før bjørnen var skutt heller, men et helt annet ordtak. (husker ikke hvilket i farten) Og Kine snakket om å legge det på grus, isteden for is! Morsomt. 12
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2002 #4 Skrevet 10. april 2002 Disse menneskene representerer vår tids historieløshet
Gjest Trulseline Skrevet 10. april 2002 #5 Skrevet 10. april 2002 KINE ER EN VERDIG VINNER.INGEN ANDRE ENN HENNE FORTJENER PREMIEN.12
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #6 Skrevet 11. april 2002 Er det ingen andre enn meg som synes andre i kråkeslottet er sexy ? jeg synes det.... anonym
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå