Silfen Skrevet 8. april 2002 #1 Del Skrevet 8. april 2002 Er det bare meg, eller har den gutten en ordforråd som stort sett består av "merkverdig" og "underfundig" ? Jeg må virkelig le når han setter i gang med sine "merkverdige" beskrivelser av alskens "underfundige" saker Hvem av dem røyk ut i kveld forresten?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 8. april 2002 #2 Del Skrevet 8. april 2002 Espen som gikk ut! Nå er det spennende! Kine er nemlig en god veninne av meg! Hun fortjener virkelig å vinne å! Heia Kine!1212[ Dette Innlegg er endret av: Indira den 2002-04-08 20:57 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyn fra klar blå himmel Skrevet 10. april 2002 #3 Del Skrevet 10. april 2002 Må si jeg er utrolig enig med deg Løvemamma. Ikke bare sier han underfundig og merkverdig hele tiden, men de utroligste ting får han seg til å si. F.eks: Å begynne å spise bjørnen, før man i det hele tatt har begynnt å tenke på å skyte den!!!!! Slå den!!! Det han snakker om er å ikke selge skinnet før bjørnen er skutt. Og ikke nok med det, det var i en sammenheng hvor det absolutt ikke dreide seg om å selge skinnet før bjørnen var skutt heller, men et helt annet ordtak. (husker ikke hvilket i farten) Og Kine snakket om å legge det på grus, isteden for is! Morsomt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2002 #4 Del Skrevet 10. april 2002 Disse menneskene representerer vår tids historieløshet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulseline Skrevet 10. april 2002 #5 Del Skrevet 10. april 2002 KINE ER EN VERDIG VINNER.INGEN ANDRE ENN HENNE FORTJENER PREMIEN.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #6 Del Skrevet 11. april 2002 Er det ingen andre enn meg som synes andre i kråkeslottet er sexy ? jeg synes det.... anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå