Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Mulig skoene ikke kalles pumps når det nettopp har åpen tå, men det får så være. Mette-Marit har det på dette bildet og jeg synes det kan være fint (selv om dette bildet var en spesielt trist anledning, men dog) Men over til spørsmålet - hvor finner man strømpebukser som kan passe? Jeg så gjennom mine og alle har en såpass tydelig hælsøm som dessverre stikker over kanten på skoen. Det ser jo mindre pent ut. Andre tips? Jeg trenger nemlig strømper eller noe lignende i de aktuelle skoene for at de skal holde seg på plass.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Mette-Marit er ikke på det bildet.. For strømpebukser så kan du jo sjekke ut strømpebutikken på steen & strøm i første etasje? (husker ikke navnet)
Gjest lipgloss Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 hennes og maurizt har strømpebukser med åpen tå,kjempefine til bruk i åpne sko:)) Koster heller ikke så mye
Gjest Lille-pus Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Du spør etter tykke strømpebukser, da oppstår problemene. Det er ingen problemer å finne hverken 15, 10 eller 8 denier av typen 'open toe', mao uten synlig tåsøm. Jeg tror det er tåsømmen du mener når du snakker om hælsømmen som synes ? Uten at jeg har undersøkt nærmere så mener jeg at alle Wolford sine strømpebukser har tåsømmen pent plassert i underkant av tærne og dermed er velegnet for bruk i pumps med åpne tå (og ja, begrepet pumps med åpen tå er helt 'stuerent' ).
Gjest lipgloss Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 oki,fikk ikke med meg at det var tykke strømpebukser,da er det nok litt vanskeligere,strømpe salongen i Bergen har mye fint og er veldig flinke,du kan ta med både sko og kjole og de finner noe som passer perfekt,har selv gjort dette,flere ganger:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå