Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Min deilige, deilige mann

Anbefalte innlegg

Gjest Begjær
Skrevet

Jeg må bare få skrevet dette ned.

Jeg er forlovet med verdens deiligste mann.

Han er snart midtveis i 40-årene, har helt grått hår, og ditto fippskjegg.

Han er høy og slank, og har lange, faste lår. Jeg tror jeg har en lårfetisj, eller noe. *flirer*

Jeg tenner enormt på han. Det er nok å se på han, så er jeg igang. Ja, spesielt når jeg ser på lårene hans, gjerne i jeans, får jeg lyst til å dra han med meg til sengs med en gang og nærmest fortære ham.

Jeg har nok alltid blitt tiltrukket av litt eldre menn. Nå er ikke midten av 40-årene så gammelt, altså, men tatt i betraktning at det er nesten 15 år mellom oss er han jo "eldre" i den sammenheng.

Jeg ser på han og så ser jeg på yngre menn på min egen alder, og jeg finner ingenting ved dem som er verdt å undersøke.

De har ikke den samme selvsikkerheten og roen. Ikke den lune humoren, eller den stolte holdningen. Og minst av alt har de hans blikk. Blikket som får meg til å bli varm helt nederst i magen og klemme lårene mine sammen så ikke kilingen skal bli for ille.

Jeg blir helt mo i knærne når vi er ute sammen og han behandler meg som en dame. Han går alltid ytterst mot trafikken, for å beskytte meg. Han er en ekte gentleman som drar ut stolen for meg, åpner bildører, skjenker i glasset mitt, lar meg få jakken hans når jeg fryser.

Han er alltid oppmerksom mot meg og lar både meg og andre få vite at for ham er jeg er den deiligste kvinnen i verden.

Jeg elsker måten han stryker de varme hendene sine nedover ryggen min, før de legger seg rundt rumpa mi og klemmer på den, mens han trekker meg inntil seg, hver kveld når vi legger oss.

Jeg elsker synet av den flotte kroppen hans og musklene og senene som spenner seg når jeg ber han runke seg selv mens jeg veksler mellom å se han i øynene og se på det han gjør med seg selv.

Jeg elsker lyden av stønnene og pusten hans mens jeg sitter oppå han og har full kontroll over hans nytelse. Og hvordan han presser seg dypt inn i meg samtidig som han holder meg om hoftene og trekker meg ned på seg mens han kommer, som om han vil sprute så dypt i meg som det bare er mulig å sprute.

Når vi har elsket liker jeg å kjenne sæden hans i meg hele dagen. Føle meg fylt opp av han. Kjenne lukten av han mellom bena mine.

Det er noe med den følelsen av å kanskje være befruktet og bære hans avkom i meg. Det får meg til å føle meg utrolig sexy og bevisst på min egen kvinnelighet.

Jeg fatter nesten ikke at det er mulig å være så tiltrekkende, selv om han "bare" er en vanlig mann på utsiden. Jeg har alltid vært glad i sex, men jeg trodde ikke det skulle være mulig å bli så fullstendig oppslukt.

Jeg dyrker denne mannen. Hele han, med hud og hår, kropp og sjel.

Og det blir aldri noe mindre brennende eller intenst.

Jeg går nesten og venter på at jeg en dag skal føle det mindre intenst, men etter 4 år er det fortsatt like altoppslukende. Barn og hverdag til tross.

Nå er han på vei hjem til meg, og jeg tror jeg bare er nødt til å lokke han med meg til sengs før barna skal hentes i barnehagen.

Skrevet

Herlig med slike innlegg. Stort sett er vi mest opptatt av problemene. :)

Skrevet

Åå, så deilig å lese :) Håper mitt ekteskap blir noe av det samme.

Gratulerer med mannen din ;)

Skrevet (endret)

Mannen min har en absolutt deilig overkropp - og noen fantastiske overarmer. (ikke slike stoore muskelr, men de er bare helt *nam nam*) Ser jeg han i bar overkropp er jeg klar med en gang. Selv etter 13 år samliv og jeg kan ha en dårlig dag, så blir jeg klar som et eggav den kroppen..

he..he..den beste måten å få meg blid på - ta av seg på overkroppen :fnise:

Dessuten lukter han så godt. Og han er varm og god å ligge inntil. Også deilig å lene seg inntil han - *sukk*

Og når han smiler sånn ertende, vet jeg er klar bare jeg ser han..

(han skulle bare ha vært mere kåt..)

Endret av camilla*
Skrevet

Min mann er lat, feit, klør seg i skrittet til stadighet, har tupéen på skeive, fiser nesten uavbrutt, raper lenge og høylydt, snorker, løfter aldri en finger i huset...

Sånn, nå tenker jeg at jeg får ha ham i fred. :sjarmor:

Skrevet

Fantastisk skrevet. Heder og ære. :klappe:

Slike innlegg liker vi å lese. :jepp:

Skrevet (endret)

Jeg er også forlovet med verdens desidert deiligste mann i mine øyne. På han er det både utseende og personlighet som tenner han. Han er så EKSTREMT deilig!! Vet ikke hvor jeg skal begynne en gang!

Altså, han har en nydelig kropp i mine øyne. Blek, naturlig kropp, litt mage:) En sinnsykt deilig og sexy rumpe, deilige lår og legger, brede skuldre, og sexy armer hvor blodårene synes. Han har deilig mørkt hår og nydelige middelhavsgrønne øyne. Og ett vanvittig lurt og nydelig smil. Han ler og smiler på en oppriktig måte! Ellers så er det så mye med personligheten hans som tenner meg. Han får meg til å le så jeg omtrent ruller rundt på golvet og griner. Jeg blir støl i magen innimellom, så mye ler jeg:D Han er ekstremt smart, er ambisiøs og seriøs. Han gjør meg vanvittig stolt!

Han er også kjekk og litt "røff", og er en veldig allsidig person som attpåtil er smart. Alle liker han. Han er samtidig tankefull og drømmende. Han er lidenskapelig og snill, og han er en seksuell person. I mine øyne bare oser det seksualitet av han. Han er også allsidig i senga;) Han er spennende og interessant, og jeg lytter alltid entusiastisk når han forteller. Han er fantastisk, og da mener jeg FANTASTISK flink til å lage mat. Han er romantisk og jah... generelt sett en vakker sjel!

Sukk... Nå merka jeg at jeg ble helt satt ut og fikk sommerfugler i magen her. Til og med måten han prater på, sitter på, konsentrerer seg på, GÅR på tenner jeg! Og ja, jeg er HODESTUPS forelska!! Og det beste av alt, han er ÅPEN og ÆRLIG. Vi kan snakke om ALT. Det har aldri føltes ubehagelig. Også er han tilgivende, og han forsterker alle mine sanser. Lukt, smak, hørsel osv. Uansett hvor rart det høres ut:) Han er verdens verdens verdens beste for meg, og vi har det veldig godt sammen! JEG ELSKER HAN HØYERE ENN ALT!

Føltes godt å skryte litt av den fantastiske snille kjæresten min:) Han fortjener det!

Kanskje ikke like erotisk skrevet som TS, men :ler:

Endret av Rhapsody
Skrevet
Min mann er lat, feit, klør seg i skrittet til stadighet, har tupéen på skeive, fiser nesten uavbrutt, raper lenge og høylydt, snorker, løfter aldri en finger i huset...

Hadde ikke tenkt å ta mannen din -

*det er uansett for langt å dra..*

Skrevet

Dagens gode latter!! Mellom all denne sjarmerende beskrivelsene av flotte menn, så kom denne! Herlig! :ler:

Skrevet

Samboer`n min er snill, har masse humor, nesten alltid i godt humør og veldig flink til å ordne mat.

Han er også en omsorgsfull far og en alle tiders kjæreste.

Er så glad i han atte :rødme:

Skrevet

Kjæresten min er deilig!

Skrevet

Vet hva du mener.

I mine øyne er han verdens beste.

Han har en slank, deilig kropp, markerte muskler, deilig rompe som er deilig å klemme hardt.

Han lukter deilig, har pene øyne, deilig mykt hår, store hender...

Han er den snilleste personen jeg vet om, hjelpsom, flink, klok, god far for vår datter, deilig elsker....

Perfekt er han ikke, men i mine øyne er han perfekt for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...