Gjest hyggelig Skrevet 16. april 2008 #1 Del Skrevet 16. april 2008 jeg klarer aldri å få brukt opp hele glasset med tomatpure etter at jeg har åpna det . kan d fryses? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 16. april 2008 #2 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg pleier alltid å fryse det som blir igjen etter bruk, det går helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 16. april 2008 #3 Del Skrevet 16. april 2008 Det må jeg ærlig innrømme er et spørsmål jeg aldri har stillt meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. april 2008 #4 Del Skrevet 16. april 2008 Det har faktisk jeg også lurt litt på hver gang jeg åpner et glass tomatpùre blir det liksom middag i flere dager etterpå som inneholder det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 16. april 2008 #5 Del Skrevet 16. april 2008 Koster det ikke 2-3 kroner...? Hehe, hadde jeg hatt større fryser hadde jeg kanskje sett anderledes på saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 16. april 2008 #6 Del Skrevet 16. april 2008 Tomatpure på tube kan anbefales. Men jeg skriver meg bak øret at det kan fryses også. (Noen av oss liker ikke å kaste mat, selv om det er billig..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 16. april 2008 #7 Del Skrevet 16. april 2008 takk for svar. skal prøve å fryse det ned neste gang. ps.jo, det er billig med tomatpure, men som noen andre over her liker heller ikke jeg å kaste mat unødig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. april 2008 #8 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg liker heller ikke å kaste mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillrund Skrevet 19. april 2008 #9 Del Skrevet 19. april 2008 Kjøp noen isbitformer med store terninger. Da kan man fryse både tomatpure, fløte, kraft... Og veldig smart hvis man vil ha noe ekstra i en saus, gryte osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå