Gå til innhold

Jeg spiser godteri om natten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par år siden startet jeg på en ny fase av livet mitt. Jeg begynte å trene mye og spise sunt - godteri var forbeholdt én dag i uken.

Viljestyrken min er uangripelig om dagen, og det var aldri noe problem for meg å kutte ut usunne ting. Men om natten er det en annen historie! Jeg må ofte opp på do midt på natten, og det er akkurat som om viljestyrken min er ikke-eksisterende på denne tiden av døgnet. Jeg går ikke akkurat i søvne, men det er åpenbart at jeg ikke er helt meg selv heller.

Heldigvis er det ikke enorme mengder jeg setter til livs, men det er ganske irriterende allikevel. Jeg har prøvd å "løse" problemet ved å ikke ha godteri tilgjengelig, men siden det bor andre mennesker her også, går ikke det i lengden.

Er det noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bolledeig
Skrevet

Første steg, vil være å be de andre som bor her om å fjerne godteriet sitt også, for en periode, eller oppbevare godteriet sitt et sted du ikke har tilgang på det. Siden du klarer deg fint på dagtid er det åpenbart at tilgjengeligheten om natten faktisk er det ENESTE problemet, og da må du gjøre noe med det.

Skrevet

Legg det et sted som du kan låse med hengelås. Legg nøkkelen under madrassen til en av de andre i huset.Da blir det straks mye mer styr for deg om du vil ha noe godt, og du får tid til å tenke deg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...