Gjest Cathena Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Har dere hørt om Bioline? Det er visst helt nytt, òg "endelig" i Norge...! Det skal være bedre enn MD Formulation, da den ikke tørker ut huden som MD kan ha en tendens til å gjøre. Kremene er basert på AHA- syrer de ògså, òg er fin for grovporet og akne hud! Nå har jeg vert bruker av MD Formulations i ganske mangen år, var\ er veldig fornøyd, men følte den ble for "sterk" for huden min, derfor lurer jeg på om noen av dere har prøvd Bioline?.... Venter i spenning på svar!
Gjest Cathena Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Prøver igjen, er det noen som har prøvd merket?
Ambivalent Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Tar opp denne tråden, jeg lurer også på om noen har efaringer med Bioline? Vurderer å prøve en ansiktsskrubb derfra.
Sessas Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Jeg har ikke testet produktene selv, men hvis ikke jeg tar helt feil så er Hilde Christina i gang med dette så jeg avventer resultatene med spenning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå