MBelucci Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 jeg er lys,medium.Tenkte å prøve Medium beige eller golden beige. Jeg er en kald hus tone.Jeg vil ikke ha helt lik min egen hudtone,bitte litt mørkere... Hva bruker dere?
Rexina Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg er ganske lys, men har gul undertone i huden. Har bestilt golden light i presset form og golden medium i löst. Den siste tenkte jeg å bruke til sommeren. Pleier ikke å bli så veldig brun da jeg jobber for det meste..
Nienna83 Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg er medium i huden, med en rosa undertone. Jeg fant ut at både Beige dark og Natural dark var fine når jeg hadde litt farge i ansiktet og Natural medium var fin når jeg er på mitt blekeste. Det var ikke så veldig stor forskjell på natural medium og natural dark i den pressede varianten.
Opal Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Noen som vet sånn ca hvilke farge hos Glo som tilsvarer Clara hos KissMe? Jeg bestilte prøver på pressede foundationener hos Glo, medium beige, medium natural og golden medium tror jeg det var. Medium natural så ut til å passe meg best. Clara er kanskje øøørlite for kald og lys til meg.
Saeria Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Jeg er lys i huden. Undertonen er gul, så jeg bruker golden light i Glo. Jeg brukte forøvrig fairly light i ID.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå