gattissima Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg har en hudsykdom som det ikke finnes noen medisiner mot. Har sett på internett at noen anbefaler å smøre på Citrosept. Så jeg har kjøpt en liten flaske. Men jeg finner ikke ut om det skal fortynnes med noe eller om jeg skal bruke det ufortynnet. Noen som har prøvd Citrosept på huden?
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg har en hudsykdom som det ikke finnes noen medisiner mot. Har sett på internett at noen anbefaler å smøre på Citrosept. Så jeg har kjøpt en liten flaske. Men jeg finner ikke ut om det skal fortynnes med noe eller om jeg skal bruke det ufortynnet. Noen som har prøvd Citrosept på huden? Hvilken hudsykdom er det. Aldri hørt om hudsykdom som det ikke finnes noe for. bare nysgjerrig.....
Gjest M Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Har aldri brukt det i forbindelse med hudsykdim, men hvis jeg får en betent sår som ikke er veldig åpent, bruker jeg det ufortynnet, og det funker veldig bra. Men det tørker ut huden veldig, så følg godt med. Ville anbefale og ta det invortes også, ca 15 dråper 3 ganger daglig i feks tranebærjuice, da smaker det ikke så vondt... Men vær forsiktig, er veldig sterkt for magen også.. Lykke til, håper det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå