Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hvilken farge har du?

Sitter og skal velge farge nå. De har jammen litt av et utvalg :-D

Skrevet

Vi tok sort vi, den skal (forhåpentligvis) brukes til flere enn et barn og sort var den vi fant ut at det var minst sjanse for at vi blir lei. Kjøper heller en billig trille nå i en eller annen fresh farge.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Vi tok sort vi, den skal (forhåpentligvis) brukes til flere enn et barn og sort var den vi fant ut at det var minst sjanse for at vi blir lei. Kjøper heller en billig trille nå i en eller annen fresh farge.

Det er ikke dumt. Men det er flere sorte som har litt hvitt/grått på seg og som er litt stilige. F.eks Java, Platina og Sport Carbon...

Jeg synes Moonlight var utrolig fin også jeg da.

Link

Skrevet

Det er helt andre fargekombinasjoner nå enn det var da vi kjøpte så du har sikkert flere valgmuligheter mellom nøytrale farger. Hadde litt lyst på den som var sort og rosa den gangen (vet ikke om den finnes nå) men det ble litt dumt med tanke på flere barn.

Skrevet

Jeg synes sort ble litt for sort, så vi tok Sport Carbon. Kjempefornøyd med den :)

Gjest Molly Mu ii
Skrevet

Vi kjøpte "jungle" i fjor. Kjempefornøyd! Vi tenkte som så at vi ville ha en vogn som kunne fungere til evt. flere barn, men samtidig en vogn som ikke alle andre hadde. Trodde den skulle samle skitt, men den er eminent!!

Gjest Lilleulv
Skrevet
Vi kjøpte "jungle" i fjor. Kjempefornøyd! Vi tenkte som så at vi ville ha en vogn som kunne fungere til evt. flere barn, men samtidig en vogn som ikke alle andre hadde. Trodde den skulle samle skitt, men den er eminent!!

er den?? for den fargen er jammen stilig!! Tenkte vi måtte styre unna de lyse med tanke på at de ble mer møkkete...

Gjest Lilleulv
Skrevet

da er den bestilt, i sport carbon!! :)

synes det var så mange fine farger jeg. jeg kunne ta vekk 2-3 stk jeg ikke ville ha, men av de som var igjen ble det vanskelig å velge. Men synes sport carbon var flott!

Skrevet (endret)

Vi har også sport carbon og er veldig fornøyd. Hadde egentlig lyst på den røde, men fikk beskjed om at den ikke skulle være med i 2008-kolleksjonen. Plutselig var den med likevel, men da var det for sent å ombestemme seg.

Likte også den som er svart og knall blå. Men som andre skriver her, så skal den kunne brukes til flere barn uten at man går lei.

Endret av Umuriel
Skrevet

Sport Carbon var utrolig fin! Jeg likte grey/ apple også. Vår vogn skal defintivt ikke holde til flere barn for oss, så jeg er ikke så opptatt av å velge noe tidløst. ;)

Skrevet

Et vennepar av oss har Java, og den er også nydelig!

Skrevet

Me har ei mørkeraud og svart. Kjempefin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...