Gå til innhold

Funne kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg treng hjelp!

Var og prøvde kjole på fredag, fann ein vakker kjole, alt var i skjønnaste orden.

MEEEEN, det er eit år til eg skal gifte meg.

Er eg utruleg tidlig ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visst du er 100% sikker på at du har funne kjolen, så ser ej ikkje probleme me å kjøpe den... Men hadde ej kjøpt den, hadde ej slutta sporenstraks å sett på andre kjola (både i blad, butikkar og på nett).

Ej sjøl va redd for å velge mej ut kjole for tidli, ej venta til no i feb me å prøve... Å endte opp me verdens finaste :rødme: Gler mej til den dagen ej fe ha den på mej :fnise:

Skrevet

Du kan jo kjøpe den nå og finner du noe du faller enda mer for kan du jo alltids selge den :)

Skrevet

Jeg synes ikke du er veldig tidlig ute. Hvis du finner en som skal syes om litt så kan jo det ta nokså lang tid også.

Skrevet

Det fine med å finne kjolen sin i så god tid er at det er god sjangse for å få tak i den brukt. Det gjorde jeg. Fant kjolen på våren, og kjøpte den brukt på høsten (da hun som kjøpte den ny hadde giftet seg om sommeren).

Betalte 1/3 av ny pris og slapp å prøve å selge brukt selv (noe som er veldig vanskelig)

Gjest Wildcat
Skrevet

Jeg var på kjoleprøving i januar siden vi opprinnelig skulle ha bryllup til høsten. Dessverre måtte vi utsette bryllupet til juni '09, fant ut dette dagen før jeg skulle på kjoleprøving. Bestemte meg likevel for å dra og titte, og fant en superfin kjole :) Viste seg at denne kom til å gå ut av produksjon, så om jeg ville ha den måtte jeg bestille ganske kjapt.

Jeg fikk ikke kjolen ut av hodet, prøvde den igjen et par uker etterpå, og bestilte, til tross for at det da var 16 mnd til bryllup. Har foreløpig ikke angret et sekund, og det er faktisk sinnsykt deilig å ha det unnagjort! :)

Så nei, jeg synes ikke det er for tidlig å begynne å prøve et år i forveien. Titter fortsatt på kjoler på nett for å finne inspirasjon til tilbehør etc, men synes fortsatt at min er den fineste kjolen jeg noensinne har sett. :danse:

Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min et år i forveien. Angrer ikke, det er faktisk bare en lettelse å være ferdig med kjolejakten.

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte min i januar, skal gifte meg i mai.. Jeg må innrømme at jeg har gått med litt nerver for at den ikke skal passe.. :fnise:

Er jo mye som kan skje iløpet av et år, på mange områder.. Jeg hadde nok vært litt i tvil.. OG som sagt tidligere, kan det jo være du finner den på både salg og brukt til høsten.

Jeg fikk min til halv pris i butikken, januar er jo salg måned.. ;)

Endret av mariaogjahn
Skrevet

Synes ikke det er så tidlig... noen merker har jo faktisk 6 mnd leveringstid + du trenger tid til evt tilpasning... Skal prøve kjoler selv om 3-4 uker, men med mindre jeg finner en jeg MÅ ha venter jeg til høsten med å kjøpe (september ca.)

Gjest Ballerina
Skrevet

Jeg kjøpte min for ett år siden og skal gifte meg i august.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg har funnet drømmekjolen, hadde kjøpt den i dag om jeg hadde fått tak i den (tror jeg ender opp med å få en liknende modell sydd). Hadde vært greit å være ferdig med det rett og slett :)

Så er du sikker på at det er Kjolen så gå for det :)

Skrevet

Å få produsert den tar jo litt tid. Også må den jo muligens modifiserers både en og to ganger, så er jo bare greit å ha tid på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...