Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mzfire
Skrevet

Jeg og samboern blir ikke enige og jeg er veldig sta og vil ikke gi meg. Det jeg må ha svar på er følgende. Den sangen "sing for the moment" med Eminem. Den er ganske fin,men det jeg lurer på er synger en mann eller en dame i bakgrunnen. Tenker på et refreng som synges veldig ofte. Det høres ikke ut som selveste Eminem nei. Men jeg syns det høres ut som en mann synger og han sier at det er ei dame som synger. Som korer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er Steven Tyler fra Aerosmith som synger bak. Du har nok rett :wink:

Gjest Mzfire
Skrevet

Jippi, hehe :ler: Må le jeg. Du skjønner typen var så skrå sikker på det og at han mente det var ei dame. Men jeg syns ikke det hørtes ut som ei dame nei. For han sa at Eminem ikke bruker menn til å synge eller kore for ham. Hehe

Skrevet

Hahaha.. regner med du synes det er like deilig som meg å finne ut at du har rett. :ler: Si ædabæda til han fra meg også du :ler:

Skrevet

Du få bare si til ham at det ikke er noen skam å være STOR I KJEFTEN, selv om han tok feil. Mr. Tyler er jo ikke særlig trang i nebbet han heller.

Gjest Donna
Skrevet

Den er fin den sangen. Sukk. Jeg har prøvd fem ganger å laste den ned med kazaa lite - men den blir ikke lagret! :o Så nå må jeg laste den ned når jeg vil høre den. Irriterende greier - kanskje det er en slags sperre på den så den ikke kan lagres da ....? :roll:

Fin er den iallefall :D

Skrevet

Jeg har lastet den ned flere ganger..

Gjest Donna
Skrevet

Lagres den ikke hos deg heller??

Skrevet

Det er faktisk en coverversjon av en eller annen som jeg ikke husker i farta - fra 60-årene... var det Aerosmith det kanskje...?

Gjest Donna
Skrevet

Tror det - for da jeg søkte på sangen så kom den opp med Aerosmith som artist også ......

Gjest Mzfire
Skrevet

Det visste jeg ikke, da har jeg lært noe nytt i dag også :)

Skrevet
Lagres den ikke hos deg heller??

Jo da, lagres hver gang.. Fikk bare dårlig kvalitet de første gangene.. kan godt maile deg den hvis du vil. :D

Skrevet

send meg mailadresse på pm så skal jeg maile deg den jeg.. går helt fint det :wink:

Skrevet

Låta er sampla fra Aerosmith's Dream On! :wink:

Gjest eminel
Skrevet

Kjempefin låt det der :) Visste ikke at det var han fra Aerosmith som koret!!

Gjest sexysadie
Skrevet
send meg mailadresse på pm så skal jeg maile deg den jeg.. går helt fint det  :wink:

mail den til meg også er du snill!!!

Skrevet

mail den til meg også er du snill!!!

Får ikke du heller lastet den ned? :o skal maile den jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...