Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Etter et søk på mineralsminke her ble jeg nysgjerrig på lumierecosmetics.com, men det er ikke så mange tråder om det i mineraljungelen.. Ville derfor høre om noen har erfaringer med denne nettsiden. Fornøyd? Evt noe å utsette på dem?

Fyr løs :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tålte dessverre ikke Lumiere.

Fikk et sviende utslett etter 2-3 dager som tok kjempelenge å få bort.

De 2 første dagene var den helt grei, fargen var ikke helt optimal men det er ikke deres feil, (bare jeg som hadde valgt feil) holdbarheten var litt bedre enn Everyday Minerals men varte ikke hele dagen så jeg måtte ha med med pudder på jobb.

Likte den såpass i konsistens at jeg ville prøvd noen flere farger hadde jeg tålt den.

De har flere typer foundation så det er mulig jeg var max uheldig i valget mitt men det frister uansett ikke til gjentakelse.

En annen ting å være oppmerksomhet er litt ujevn kundeservice og saakte sending (tok over 6 uker å få prøvepakke)

Kommer pakken din bort eller har du andre ting å klage på er det ofte ikke mye forståelse å få. Dette har jeg ikke opplevd selv bare hørt av andre.

For å avslutte med en mer positiv tone :) , venninnen min som fikk mine avlagte prøver er veldig fornøyd og har ingen problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...