Gå til innhold

One-night-stand

Gjest 85-modell

Anbefalte innlegg

Gjest 85-modell

Jeg hadde mitt første one-night-stand i helgen, og vil gjerne ha noen kommentarer fra erfarne ONS-er...

Jeg var på fest hos en venn der jeg traff denne fyren. Vi begynte tilveldigvis å prate med hverandre, og satt og pratet i mange timer uten å ense at det var andre folk rundt oss.

Etterhvert gikk vi derfra bare vi to, og tok en runde i byen for å se om det var noe liv. Vi bestemte oss for å ta kvelden, og han lurte på om han skulle følge meg hjem. Det tar ca en halv time å gå hjem til meg, og vi pratet i et sett hele veien - fortalte om oss selv, familien, hjembyen, fortiden, framtiden osv.

Da vi kom til leiligheten sto vi og pratet litt til før han kysset meg (det hadde forøvrig ikke vært noe som helst tegn hele kvelden til at det kom til å skje noe mellom oss, det bare "skjedde" der og da).

Så ble han med opp, og vi hadde sex.

Etter en del timer kom han på at han hadde nøkkelen til sin leilighet, og de som bodde sammen med han kom ikke til å komme seg inn uten han. Men han hadde ikke lyst til å gå enda, så vi bare lå i armene på hverandre i en halvtimes tid.. Jeg fulgte han til døren, og han kysset meg før han gikk..

MEN - ingen av oss tenkte på å utveksle nummer....

Nå vet jeg ikke om jeg kommer til å se han igjen, og jeg tenker på han absolutt HELE tiden.

Det jeg har hørt om ONS er at mannen bare er interessert i å få "tømt seg", og gir f i kvinnens behov - men dette var overhode ikke sånn..

Så det jeg lurer på nå er: Kan dette ha vært et "spill" fra hans side, bare for å få meg til køys? Eller virker det som at han kunne vært interessert i mer kontakt? Ville det vært veldig dumt hvis jeg hadde prøvd å ta kontakt med han??

Jeg håper på tips! Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ut fra det du sier er det vanskelig å vite; det kan både være en som bare er ute etter å tømme seg og en som er interessert i noe mer.

Uansett taper du jo ingenting på å ta kontakt med han. Det verste som kan skje er at han ikke er interessert, og det er jo egentlig ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest_GJEST_*

Jeg bare skjønner ikke en ting, dette med at gutter spiller så masse spill uten å mene det bare for å få seg noe..

Hvordan skal man i helvete vite når de virkelig er interessert da? Hvis det er akkurat de samme tegnene som når han bare spiller?

Faen ass, gutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig er dette bare en one-nighter. Å ha sex med en gutt man er interesert i noe mer med første kvelden er rett og slett ikke noe stort sjakktrekk. Man kan diskutere hvor rettferdig dette er, men det er igrunnen nokså logisk. Han kan sikkert ha vært interesert i noe mer i utgangspunktet, men jeg tror nok den interessen er heller laber nå. Ville du ha vært interesert i noe mer med en som knullet deg første kvelden? Som gutt? Hadde ikke tanken om hvor mange fler hun hadde gjort det med blitt liggende å gnage i bakhodet på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest-M-
Jeg bare skjønner ikke en ting, dette med at gutter spiller så masse spill uten å mene det bare for å få seg noe..

Hvordan skal man i helvete vite når de virkelig er interessert da? Hvis det er akkurat de samme tegnene som når han bare spiller?

Faen ass, gutter!

Nå er det jo sånn, at hvis du leser startinnlegget ditt, så ser du at du har gjort nøyaktig det samme som han. Da blir det helt feil å legge skylden på gutten, å si at han spiller et spill. Hvordan skal han vite at ikke du gjør det samme?

Mange jenter er også bare ute etter en ONS, så han kan vel ikke lukte at du er interessert i noe mer. Spesielt siden du sier at dette var noe som bare skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt ONS der det ikke ble utvekslet noen nummer, og tro meg, jeg hadde spurt om jeg hadde ønsket å ha det. Så jeg tror nok han hadde funnet en anledning til å skaffe seg nummeret ditt om han så for seg noe seriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være begge deler. Eneste måten er å spørre...om du har noen mulighet til å få nummeret hans.

Du har jo ikke noe å tape på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du tak i nummeret hans - send en melding. Får du ikke noe svar (elller bare et kort, uhøflig et), så var det kun en ONS. Får du hyggelig svar - hvem vet hva som kan skje?

Men helt ærlig folkens: Det er ikke alle som tenker at en ONS er det, og KUN det. Altså: at det ikke kan bli noe mer med en man har sex med første kvelden.

Et eksempel:

Jeg traff typen min for nøyaktig et år siden. På byen. Han ble med hjem. Vi hadde sex. Ingen utveksling av telefonnummere. Men etter en ukes tid lette han meg opp, og tok kontakt. Nå i mai blir vi samboere.

Sier ikke at det ender sånn hver gang - men det skjer faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være begge deler. Eneste måten er å spørre...om du har noen mulighet til å få nummeret hans.

Du har jo ikke noe å tape på det.

Enig! Få tak i nummeret hans, også sender du en melding.

Mulig han også var stresset, litt sky også ville han ikke spørre om nummeret. Jeg har hatt ONS hvor gutten har spurt on nummeret, for å være høflige.. Greit nok det og. Men viktig å huske at ONS er ONS i det man går inn i det, også er kontakt etterpå bare bonus.

Det morsomste var venninna mi, som hadde ONS.. Den var ikke spes vellykket, så hun sa at 'det er vel ikke noe vits å utveksle nummer her..' Å joda da fyren, jeg la igjen nummeret mitt på kjøkkenbenken..

Da hun sto opp, låg det ingenting på kjøkkenbenken.. :) hun var ikke spesielt skuffet heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv opplevd det du sier før, og gikk skikkelig på limpinnen... Min ONS var en såkalt "tøm og røm", men ga inntrykk av noe helt annet... men det er ikke dermed sagt at han du snakker om er det ;)

du får høre med noen på festen om de har nummeret hans og skrive han en melding ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
Ville du ha vært interesert i noe mer med en som knullet deg første kvelden? Som gutt? Hadde ikke tanken om hvor mange fler hun hadde gjort det med blitt liggende å gnage i bakhodet på deg?

Ja, ja og nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 85-modell

Tusen takk for masse kommentarer!!

Jeg har hvertfall blitt en smule klokere :)

Men hvis jeg skulle sendt han en melding - hva skulle jeg ha skrevet for å ikke virke desperat?? Bare noe helt casual liksom? Noen tips? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Easy question..

Skriv.

Hei, og takk for sist. Syntes det var kjekt å treffe deg. Har du lyst til å ta en pils/kaffe en dag? Hilsen meg.

Har både sendt og fått slike meldinger.. Noen ganger får man JA!! tilbake, andre ganger nei, passer ikke...

Livet går videre uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 85-modell

Joa, jeg kan jo forsåvidt skrive det. Og som du sier så har jeg ikke noe å tape på det.. Men jeg føler at det kaffe-greiene blir et litt for stort steg å ta :P Det er ikke noe annet jeg kan skrive for å ha en grunn til å sende han en melding da? :s

Jeg snakket med venninnen min som sa: "Hvis du liker han, så tar du IKKE kontakt!" - hva betyr det? Jeg vet at hun sikkert har rett, nettopp fordi dette er noe hun kan. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg ikke skal ta kontakt hvis jeg liker han. Noen som skjønner hva det betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med venninnen min som sa: "Hvis du liker han, så tar du IKKE kontakt!" - hva betyr det? Jeg vet at hun sikkert har rett, nettopp fordi dette er noe hun kan. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg ikke skal ta kontakt hvis jeg liker han. Noen som skjønner hva det betyr?

Sikkert fordi hun mener at mannen skal være den som "jakter". Jeg tror hun tar feil. Tafatte jenter får det aldri som de vil.

Kanskje han er interessert, men ikke umiddelbart interessert nok til at han kommer til å ta det første steget. Da kan du gå glipp av en god mann på grunn av et forvaklet syn på hvordan det liksom "skal" være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kanskje han måtte løpe hjem til samboeren før det bel for sent...

Kanskje det.. :fnise:

Neida var nok ikke noe samboer inne i bildet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mitt første one-night-stand i helgen, og vil gjerne ha noen kommentarer fra erfarne ONS-er...

Jeg var på fest hos en venn der jeg traff denne fyren.

Hvorfor gjøre dårlig inntrykk om man skal ha sjans på litt pussy.

Etterhvert gikk vi derfra bare vi to, og tok en runde i byen for å se om det var noe liv.

Bedre og gjøre ons hos dama,enklere og stikke av da.

Det tar ca en halv time å gå hjem til meg, og vi pratet i et sett hele veien - fortalte om oss selv, familien, hjembyen, fortiden, framtiden osv.

Når ikke du gjorde framstøt, så måtte jo han det om det sku bli noe.

(det hadde forøvrig ikke vært noe som helst tegn hele kvelden til at det kom til å skje noe mellom oss, det bare "skjedde" der og da).

Så ble han med opp, og vi hadde sex.

En av mange mer eller mindre gode unnskyldninger.

Triks for og ikke virke alt for desperat for og komme seg unna.

Sikkert ett trekk fra han og forglemmelse fra deg.

Nå vet jeg ikke om jeg kommer til å se han igjen, og jeg tenker på han absolutt HELE tiden.

Hvorfor lage dårlig rykte for seg selv at man suger i senga?

Så det jeg lurer på nå er:

Mest sansynlig!

Jeg hadde levna nr om jeg hadde vært intressert i noe mer.

Eller virker det som at han kunne vært interessert i mer kontakt? Ville det vært veldig dumt hvis jeg hadde prøvd å ta kontakt med han??

Jeg håper på tips! Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan aldri vite før man har spurt!!

Dette med en kaffe kan være skummelt nok det, men det er bare å være litt nervøs (hvis han sier ja), også går det over fem til ti minutter inn i samtalen!

Venninna di skal du ikke høre på. Hun er kanskje litt redd for at du skal få deg kjæreste (og forsvinne som alliert singel??)...

Nei, følg magefølelsen din. Hvis fyren bare ønsket ONS, så har du ikke mistet noe uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...