Gjest Gjest Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hva spiser dere i løpet av en dag? Teller dere kalorier? I dag spiste jeg ei brødskrive til frokost, ei brødskive til lunsj, grønnsaker (ca. 250 g) og et par nøtter til mellommåltid, middag med rundt 450 kalorier, omelett med grønnsaker og salat til kvelds og to porsjoner frukt fordelt utover dagen.
Mamz76 Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 uhh har gått på grete roede i 6 uker og gikk ned nesten 10 kg og etter at jeg slutta gikk jeg opp litt igjen for jeg trente ikke mer eller, og spiste alt mulig.men har nå igjen begynt ( ikke kurset) men prøver å være streng med meg selv og å spise riktig, 3 timer mellom hvert måltid, d.vs. lite men ofte og rikelig med drikke.et galss vann før du putter noe i munnen og under måltidet prøver å nå et mål il 17 mai, og det er å komme inn i bunaden
Gjest Skya Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Nei, jeg teller ikke kalorier. Men har sånn noenlunde oversikt over hvor mye jeg får i meg allikevel, sånn ca. iallefall. Idag har jeg bl.a spist: Frokost: to knekkebrød Mellommåltid: banan Lunsj: omelett med skinke, tomat og fetaost Middag: fylt kyllingfilet og gratinerte grønnsaker Mellommåltid: pære Går mye i knekkebrød med magert pålegg, frukt og grønt og magre middager med kylling, skinke eller tunfisk.
Cienna Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Jeg har funnet dietten som passer for meg iallefall...har mistet 1 kg denne uka Wuhuuu:) I tillegg til trening annenhver dag med vekter eller 30-60 min. sykkel, så spiser jeg følgende: Frokost: Ca. 1 melkeglass med Helio grovt havregryn kokt på 5 1/2 dl vann(klarer bare halvparten, resten spiser typen) Pleier å ha en teskje med honning i for smakens skyld... Lunsj: 1 kokt egg med 2 "pinner" stangselleri og en halv agurk med 5 skiver kokt skinke Mellommåltid: 1 glass Biola Middag: 200 gram kylling kjøttdeig laget som kjøttboller med stangselleri, løk, tomat og agurk Mellommåltid: Biola eller en porsjon havregrøt(kommer an på hvor sulten jeg er) Endelig renner kiloene av meg Ps: I tillegg drikker jeg 2 glass med vann og epleeddikk hver dag(knallbra fettforbrenner)
skanky Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Spiser mye forskjellig, er glad i mat og liker å teste ut nye ting. Men det er jo noe som går igjen: Knekkebrød, yoghurt eller havregryn til frokost. Proteinshake, proteinbar eller smoothie rett etter trening. Alt over spiser jeg også som mellommåltid. Til middag har det gått veldig mye i kylling og grønnsaker. Som salat, fajitas, BBQ-kylling med bønner, wok, tandoori osv osv. Alt i magrest mulig versjoner, selvsagt, og gjerne uten ris, poteter o.l. til. Når jeg er lat og vil unne meg noe god takeaway, så spiser jeg sushi.
skanky Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Jeg teller forresten kalorier ja, og spiser 4-5 måltider om dagen.
Gjest Bolledeig Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Her er en grei liste over ting jeg spiser jevnlig Handleliste Menyer fra dag til dag varierer med humøret og hva jeg har liggende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå