brum Skrevet 10. mai 2003 #1 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg er født i væren og en ivrig leser av horoskopene i ukeblader osv. Det hadde vært morsomt å vite litt mer om hvordan "jeg egentlig er". :D klems. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. mai 2003 #2 Del Skrevet 11. mai 2003 Her er det jeg husker å ha lest om værer (ta det med tre klyper salt)! De er "den nyfødte" i Dyrekretsen (det første tegnet). I mentalitet er de slik nyfødte er - litt selvoptatte, navlebeskuende (men ikke på en ond måte, heller litt ubevisst). Så er de utrolig sta og målbevisste, kjekke og greie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 11. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 11. mai 2003 Sta og målbevist, der kjenner jeg meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess i.i Skrevet 11. mai 2003 #4 Del Skrevet 11. mai 2003 Værer er vrange, så mye vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 11. mai 2003 #5 Del Skrevet 11. mai 2003 Vrang er jeg i hvert fall ikke *hrmf* :x *leter febrilsk etter boka om "Væren" for å spa fram superlativene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 12. mai 2003 #6 Del Skrevet 12. mai 2003 Husk at du ikke kommer særlig langt med kun å lese om Væren, da. Væren er soltegnet ditt, men om du stiller ditt personlige horoskop får du med alle nyansene, og et riktig bilde på din personlighet. Men, iallefall: Energisk, "full av liv" - alltid på farta, letende etter nye utfordringer. En typisk Vær-person sies å være "full av livsglede og mot". På grunn av hans fancy for utfordringer, finner man naturlig nok Væren i ulike former for sport. Væren er ofte en naturlig leder i de fleste sammenhenger, med sine kreative ideer ... Rutinearbeid pleier ikke å bli spesielt godt mottatt, og de vil gjerne gjøre det de selv har lyst til. Ikke veldig gøy å bli fortalt hva man bør gjøre med andre ord. "My way" er en "Værsk" tankegang. Væren er jo et Ild-tegn, noe som kjennetegner personer som er impulsive, varme, "brennende" (blir litt klisjèaktig dette). De er vanligvis utadvendte, ofte med litt av et temperament - men ikke spesielt langsinte. Optimistiske og sjelden deppa lang tid av gangen. Tjah ... Det var altså litt om den typiske Vær-personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå