brum Skrevet 10. mai 2003 #1 Skrevet 10. mai 2003 Jeg er født i væren og en ivrig leser av horoskopene i ukeblader osv. Det hadde vært morsomt å vite litt mer om hvordan "jeg egentlig er". :D klems.
Gjest Embla s Skrevet 11. mai 2003 #2 Skrevet 11. mai 2003 Her er det jeg husker å ha lest om værer (ta det med tre klyper salt)! De er "den nyfødte" i Dyrekretsen (det første tegnet). I mentalitet er de slik nyfødte er - litt selvoptatte, navlebeskuende (men ikke på en ond måte, heller litt ubevisst). Så er de utrolig sta og målbevisste, kjekke og greie!
brum Skrevet 11. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2003 Sta og målbevist, der kjenner jeg meg igjen.
Væren Skrevet 11. mai 2003 #5 Skrevet 11. mai 2003 Vrang er jeg i hvert fall ikke *hrmf* :x *leter febrilsk etter boka om "Væren" for å spa fram superlativene*
Gjest M-ling Skrevet 12. mai 2003 #6 Skrevet 12. mai 2003 Husk at du ikke kommer særlig langt med kun å lese om Væren, da. Væren er soltegnet ditt, men om du stiller ditt personlige horoskop får du med alle nyansene, og et riktig bilde på din personlighet. Men, iallefall: Energisk, "full av liv" - alltid på farta, letende etter nye utfordringer. En typisk Vær-person sies å være "full av livsglede og mot". På grunn av hans fancy for utfordringer, finner man naturlig nok Væren i ulike former for sport. Væren er ofte en naturlig leder i de fleste sammenhenger, med sine kreative ideer ... Rutinearbeid pleier ikke å bli spesielt godt mottatt, og de vil gjerne gjøre det de selv har lyst til. Ikke veldig gøy å bli fortalt hva man bør gjøre med andre ord. "My way" er en "Værsk" tankegang. Væren er jo et Ild-tegn, noe som kjennetegner personer som er impulsive, varme, "brennende" (blir litt klisjèaktig dette). De er vanligvis utadvendte, ofte med litt av et temperament - men ikke spesielt langsinte. Optimistiske og sjelden deppa lang tid av gangen. Tjah ... Det var altså litt om den typiske Vær-personlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå