rsa Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Var på Glasmagasinet i Oslo i går, og så at de har salg på små sjokoladefontener. Så vet dere det
Fun Light Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Sier du det? Hva kostet de? Jeg har undersøkt om vi kan leie fontene til vårt bryllup, men det er for langt utpå landet så får ikke tak i Men da kan jeg jo like gjerne kjøpe meg min egen!
Gjest Gjest_rsa_* Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Hvis jeg husker rett så var det 350,- Satt ned 50%
Fun Light Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Det er jo ingenting! enker nå at en slik fontene kan erstatte bryllupskake, så sparer man noen tusen der også! Takk for tipset!
Marge Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Jeg undersøkte en del om sjokoladefontener, og fant ut at de som selges såpass billig ble alt for små. Nå vet jeg ikke hvor stor denne var, men sikkert greit å sjekke hvor mange den klarer å "servere". Vi måtte ha hatt en svær en hvis vi skulle hatt til våre 100 gjester.
Gjest antigartner Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Noen som har opplevd slike fontener "live"? Jeg har ikke, og mitt førsteinntrykk er at dette virker både sølete og uhygienisk. (Motsi meg gjerne på dette, for jeg elsker sjokolade!) ..og hva med dobbeldippere?
~Minni~ Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Jeg har opplevd en slik en "live" på sjokolademesse i Belgia. Du får nok sjokolade på til at du ikke trenger å dyppe flere ganger, men det jeg ble skuffet over var at sjokoladen ikke var noe særlig god. Varierer jo hvordan sjokolade som blir brukt, men Belgia er jo kjent for å ha god sjololade og det var MYE annen god sjokolade på den utstillingen Litt sølete var det også, spesielt når 30 stk prøvde å presse seg frem for å få en smakebit. Jeg tror alikevel det kan være en kjekk ting å ha i bryllup, men jeg ville ikke hatt den alene for da blir det alt for lang kø og venting før man får tatt en smak (som er spist opp på 1 minutt og man gjerne vil ha en ny smak)
MarianneE Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Hva i himmelens land og dager skal man med noe slikt?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Syns det høres veldig rotete, kaotisk og grisete ut å ha fontene i steden for kake. Da ville jeg heller hatt det som et tillegg utover kvelden (som litt småsnacks).
mariaogjahn Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Vi vurderer å ha det til velkomst. Vi fikk beskjed av toastmaster at vi måtte servere frukt da, for at folk fikk blodsukkeret opp litt. Dette er jo mens vi er å tar bilder. Så vi lurte på å ha en liten stående, siden vi uansett skal ha frukt. Så kan dette være en artig vri på velkomsten.
Fun Light Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Vi vurderer å ha det til velkomst. Vi fikk beskjed av toastmaster at vi måtte servere frukt da, for at folk fikk blodsukkeret opp litt. Dette er jo mens vi er å tar bilder. Så vi lurte på å ha en liten stående, siden vi uansett skal ha frukt. Så kan dette være en artig vri på velkomsten. Kjempelurt med en slik fontene ved velkomsten! Da er ikke folk så påseila heller, og har god tid til å forsyne seg sånn litt etter litt
Gjest Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Jeg ville heller valgt fontene til velkomsten istedenfor kake. Har en sjokoladefontene her og ja, det blir utrolig mye søl og gris etterhvert. Om man skulle hatt det istedenfor kake så blir det masse kø, masse styr o.l. Mens til velkomsten så er det kanskje flere som ikke vil ha noe, og mindre mas på den som ved kakene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå