Gå til innhold

Squirting

Fremhevede innlegg

Gjest Alabama
Skrevet

Inspirert av mange tråder her inne, så hadde jeg bestemt meg for å prøve å sprute mens jeg onanerte i dusjen i dag. Har lest om tissetrangen som visstnok er et tegn på at man skal til å sprute. Denne får jeg ofte under sex, så tenkte at jeg hadde god sjanse til å få det til.

Jeg holdt på en god stund. Fikk noen orgasmer og kjente tissetrangen. Rett før jeg skulle komme igjen, presset jeg litt ekstra (som man blir rådet til i tråder her inne), og kjente at noe kom. Men det var ikke akkurat noe sprut, tissa isteden. Kjipt.. Hva gjør jeg feil!??

Noen som har hatt samme erfaring som meg? Eller som har fått det til, og hva gjorde dere isåfall for å få det til??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare spørre om hvorfor du vil prøve å få til dette? Er det bare for moro skyld?

Gjest Alabama
Skrevet
Må bare spørre om hvorfor du vil prøve å få til dette? Er det bare for moro skyld?

Synes det er fascinerende. Og den tissefølelsen jeg får under sex er irriterende, så skulle ønske det betydde at jeg måtte sprute og ikke tisse....

Gjest *nurket*
Skrevet

Er ikke alle som får til dette da uansett hvor mye de prøver... :)

Trodde selv at jeg aldri kom til å oppleve det, helt til kjæresten fant g-punktet.. Har faktisk aldri visst selv hvor det var, selv om det jo er litt pinlig... Men når han fant den da stod spruten ja... eller føles vel mer som en foss... Helt utrolig deilig følelse...

Skrevet

Det er faktisk litt irriterende om man spruter for mye. Må tørke under akten (det blir bare plask plask) og det blir så syke våte flekker på stedet vi har sex...

Hadde ønsket jeg ikke gjorde det faktisk. Orgasmen er da ikke så sinnsykt mye bedere.

Skrevet

TS,

Nå kan jeg selvfølgelig ikke svare på om du faktisk KAN sprute eller ikke, men et litt spesiellt "grep" er viktig for at det kanskje kan fungere.

Rett før orgasme og tissefølelse på du "dra opp" musa" og leppene dine. Selve urinhullet sitter jo ulikt på alle, så du må konsentrere deg om å få dette hullet ut i "åpen luft".

Klarer du å sprute er dette den eneste måten du kan vite det på, og ikke bare at det blir vått ved orgasme. Slapp også av (om du klarer) så ikke hullet spennes og blir "tett".

- Og ikke forvent en halvmeters sprut. Kanskje bare en liten tynn dusj noen cm ut, vanskelig å se selv - men i så fall...sprut ER det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...